گواهی استاندارد  EN115 پله برقی توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران اخذ شد.

اخذ گواهی EN115 پله برقی، توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

موجب افتخار است اخذ گواهی استاندارد  CE اروپا ،و نیزگواهی استاندارد EN115 پله برقی توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران.و همچنین اخذ گواهی ایمنی محصولات در پروژه های اجرا شده توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران به عنوان اولین تولید کننده قطعات پله برقی در کشور.

لازم به ذکر است ، کلیه پله برقی های تولید شده توسط شرکت آسانسور و پله برقی  بهران منطبق با استاندارد های ملی و اروپایی میباشد واین افتخار در نتیجه ی نظارت دقیق بر بخش تولید و تست کلیه قطعات پله برقی تولید بهران کسب شده است .

کسب گواهی استاندارد EN115 پله برقی و نیز CE اروپا ، این گروه صنعتی را را در ردیف برند های مطرح جهانی قرارداده است که افتخاری بزرگ برای صنعت کشور محسوب می گردد.

شرکت آسانسور و پله برقی بهران

 

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر
گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر

پیشنهادات مرتبط

چاه آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
الزامات چاه آسانسور

آسانسورها بر حسب تعداد طبقات، ظرفیت و … دارای تحمل وزن متفاوتی هستند و برای طراحی ابعاد آن‌ها، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. یکی از بخش‌های مهم برای نصب آسانسور در یک ساختمان، چاله آسانسور است؛ رعایت و در نظر گرفتن ضوابط چاله آسانسور و استاندارهای مربوط به نصب آن الزامی و حیاتی است. در این مقاله درباره استاندارد و الزامات چاه آسانسور هر آنچه را که باید بدانید به شما می گوییم.

پله برقی دوچرخه - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
پله برقی دوچرخه در تروندهایم نروژ

ترامپ “Trampe” یک پله برقی مخصوص حمل دوچرخه است که در Brubakken در تروندهایم نروژ قرار دارد. این پله برقی که گاها از آن با نام آسانسور دوچرخه یاد می شود، اولین و تنها آسانسور حمل دوچرخه در جهان بود که در آگوست 1993 افتتاح شد.

مراحل خرید آسانسور

مراحل خرید یک آسانسور خوب چیست؟ قدم اول در خرید آسانسور چیست؟ برای تامین آسانسور منزلمان باید از چه کسی کمک بگیریم؟ پاسخ سوالات شما در اینجا

کابین آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
کابین آسانسور

کابین آسانسور معمولاً اتاقکی فلزی است که در بین یک فضای ریلی قرار می گیرد و همینطور از سیم بکسل و یا طناب فولادی برای جابجایی آن استفاده می شود. این اتاقک به صورت عمودی آویزان بوده و حرکت می کند. در این محفظه مسافر یا بار یا هر دو جای می گیرند.

درایو آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
درایو آسانسور چیست ؟

درایور آسانسور، از جمله قطعاتی است که جهت افزایش کیفیت و کارایی آن نصب می شود. این قطعه در زمان نصب کابین آسانسور و تابلو فرمان بر روی آسانسور نصب می‌شود و امکان خرید آن به تنهایی برای تابلو فرمان‌هایی که دارای اینورتر نیستند، وجود دارد.

اخبار بهران

دانستنی آسانسور

مقالات آسانسور و پله برقی