بهره برداری از خط تولید پله برقی شرکت آسانسور و پله برقی بهران با حضور مقامات مطرح کشوری

افتتاح خط تولید پله برقی بهران با حضور مقامات مطرح کشوری :

بهره برداری از خط تولید پله برقی گروه صنعتی بهران در دی ماه سال 1397 ، با حضور محترم :

جناب آقای احمد شاکری مدیت محترم عامل شرکت آسانسور و پله برقی بهران

جناب آقای مهندس مقیمی استاندار محترم تهران

جناب آقای مهندس صادقی رئیس محترم سازمان صنعت معدن تجارت 

جناب آقای مهندس ساداتی فرماندار محترم شهرستان رباط کریم

جناب آقای دکتر نوروزی نماینده محترم مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ایران

سرکارخانم همندس ریاضتی ، ریاست محترم اداره صنعت ، معدن تجارت شهرستان رباط کریم

در محل کارخانجات بهران واقع در شهرک صنعتی پرند انجام و مورد تایید کلیه مقامات حاضر در مراسم افتتاحیه قرارگرفت  .

 در این مراسم شرکت آسانسور و پله برقی بهران اعلام داشت ،  این شرکت ، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تکیه بر دانش متخصصین مجرب و کار آزموده خود ، موفق به طراحی و ساخت انواع پله برقی و پیاده روی متحرک مطابق با استانداردهای جهانی گردیده است.

پله برقی های بهران در سه تیپ تجاری (Commercial) ، سخت کار (Heavy Duty) و فوق سخت کار (Extra Heavy Duty) در زوایای 35 و 30 درجه و ارتفاع های مختلف و مناسب برای فضاهای بسته (Indoor)  باز (outdoor) طراحی و تولید می شوند که تمامی نیاز بازار را برای این محصول تأمین می کند.

دستیابی به دانش فنی طراحی پله برقی بر اساس به روزترین استاندارد های اروپا ، بهره گیری از نرم افزار های مدل سازی و محاسباتی تخصصی ، مجهز بودن به تجهیزات تست و آزمون قطعات پله برقی ، طراحی و اجرای فرآیند کنترل کیفیت دقیق در تمامی مراحل تولید ، حضور نیروهای مجرب و آموزش دیده از زمان طراحی تا تولید و تست محصول ، موجب میشود کلیه قطعات پله برقی بهران با دربر داشتن سطح کیفی و ایمنی  بالا  ، امنیت و آرامش خاطر مشتریان عزیز را در هنگام استفاده از پله برقی بهران به ارمغان بیاورد.

به طور کلی طراحی سازه های هر پله برقی کاملا اختصاصی میباشد و در این سازه ها ، استفاده  از پروفیل ها و متریال با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای مربوطه ، دستگاههای برشکاری و جوشکاری پیشرفته ، فیکسچرهای بسیار دقیق و همچنین انجام عملیات جوشکاری توسط کادری حرفه ای و با نظارت دقیق بازرسین مجرب ، در کنترل مستمر جوش و همچنین کنترل ابعادی دستگاه بر اساس دستورالعمل ها و نقشه های ساخت ، موجب تولید سازه های با کیفیت و استحکام بالا می گردد.

و این امر یکی  از مهمترین عوامل اصلی در تضمین ایمنی ، طول عمر و کیفیت کار پله برقی محسوب می شود .

از سوی دیگر استفاده از پوشش Zinc Coating و رنگ اپوکسی با ضخامت و شرایط استاندارد در اتاق رنگ مخصوص و ایزوله برای پله برقی های Indoor و  نیز گالوانیزه گرم برای تیپ های Outdoor که نقش اصلی را در حفاظت سازه در مقابل خوردگی در شرایط اقلیمی متنوع در کشور ایفا می نماید ، تضمین کننده طول عمر و استحکام سازه پله برقی بهران می باشد.

انجام محاسبات مهندسی در طراحی و انتخاب قطعات و تجهیزات پله برقی با ضریب اطمینان مناسب ، تأمین و استفاده از تجهیزات استاندارد از برند های معتبر ، استفاده از مواد اولیه درجه یک و انجام آزمون های کیفی و بازرسی ورودی کالاها ، بهره گیری از ماشین آلات و دستگاههای پیشرفته  و کنترل مستمر فرآیند ساخت و تولید قطعات نیز از عوامل اصلی در کیفیت پکیج های پله برقی بهران می باشد.

پله برقی های بهران مجهز به سیستم کنترل پیشرفته است که با طراحی منحصر بفرد توسط متخصصین مجرب طراحی و ساخته می گردد ، ازجمله مهمترین عوامل در نحوه عملکرد مطلوب و ایمن این محصول به شمار میرود. 

بهره گیری از برند های برتر تجهیزات الکتریکی و کنترلی ، طراحی و ساخت اصولی و رعایت استاندارد های مربوطه و طراحی نرم افزار اختصاصی بهران از جمله وجوه تمایز این محصول می باشد.

 تنوع در طراحی و ساخت سیستم کنترل پله برقی بهران و همچنین نوآوری در دانش فنی و طراحی نرم افزاری ، ازمزایای بارزی است که امکان استفاده از این سیستم را در تمامی تیپ های پله برقی فراهم آورده است .

تمامی سیستم های کنترل پله برقی بهران مجهز به اینورترهای با کیفیت بالا به منظور کنترل سرعت و کاهش مصرف انرژی     (VVVF)هستند و با توجه به ترافیک کاری و پایش مسافران ورودی و خروجی توسط سنسسورهای تشخیص حرکت منصوب در ایستگاههای ورودی و خروجی  ، سیستم کنترل پله برقی بهران  ، قابلیت کار در سه حالت Normal (کار دائم ) ، VVVF (کاهش سرعت در صورت عدم ورود مسافر) و Standby  (توقف و آمادگی به کار در صورت عدم ورود مسافر) را دارند . همچنین کلیه تچهیزات کنترل و ایمنی از قبیل کابل ها ، سنسورها ، میکروسوئیچ ها و نمایشگرها متناسب با تیپ پله برقی از درجه حفاظتی مناسب (IPXX) در مقابل گرد و غبار و آب استفاده شده است.

در پله برقی های Heavy Dutyبهران  به منظور بهینه سازی  محصول ، امکان سرویس دهی پله برقی با اینورتر و ستاره/ مثلث به صورت انتخابی وجود دارد که از مزایای اختصاصی سیستم های کنترل بهران می باشد.

قابلیت مانیتورینگ در اتصال به سیستم های BAS و BMS ، امکان ذخیره سازی خطاها ، قابلیت بروز رسانی نرم افزار کنترلی ، قابلیت ارتباط با سیستم سیمولاتور پله برقی و کنترل صحت عملکرد بدون حرکت پله برقی و امکان تغییر در نرم افزار و سخت افزار مطابق با شرایط پروژه ها یا درخواست مشتریان و همچنین  قابلیت نصب سیستم های گرمکن ، روشنایی هندریل ، روشنایی دامنه و شانه به صورت  Option را میتوان از دیگر مزایای سیستم های کنترل پله برقی بهران برشمرد.

مجموعه آسانسور و پله برقی بهران این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است که پوشش های طرفین و زیرین پله برقی را بر اساس نمای ساختمان با طرحهای متنوع سفارش داده تا با بالاترین کیفیت در کارخانه بهران تولید و در محل پروژه ها نصب گردد.

شرکت آسانسور و پله برقی بهران با ارائه خدمات مشاوره ، کارشناسی ، نصب و راه اندازی و ارائه کلیه خدمات پشتیبانی شامل گارانتی ، سرویس و نگهداری ، پشتیبانی فنی و تأمین قطعات ، با بکارگیری کارشناسان و تکنسین های مجرب و آموزش دیده ، همواره از زمان مشاوره  قبل از سفارش تا دوران بهره برداری ، با طور پیوسته جهت نظارت دقیق بر اجرای پروژه و رفع نیاز های مشتری ، در کلیه مراحل تولید تا اجرای پروژه حضور فعال داشته  و همواره حامی حقوق مشتریان عزیز میباشد .

شرکت آسانسور و پله برقی بهران

 

پله برقی گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
پله برقی گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

پیشنهادات مرتبط

لرزش کابین آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
علت لرزش کابین آسانسور

در طراحی و انتخاب آسانسور یکی از آیتم‌ های اصلی احراز کیفیت، بالا بودن ایمنی آن است که شامل موارد متعددی می‌شود. یکی از نشانه های کاهش ایمنی آسانسور بروز لرزش و صدا در کابین آسانسور بوده که در طولانی مدت سبب خرابی آسانسور و مشکلات ناشی از آن می‌شود تا جایی که ممکن است بسیار خطرآفرین باشد.

چاه آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
الزامات چاه آسانسور

آسانسورها بر حسب تعداد طبقات، ظرفیت و … دارای تحمل وزن متفاوتی هستند و برای طراحی ابعاد آن‌ها، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. یکی از بخش‌های مهم برای نصب آسانسور در یک ساختمان، چاله آسانسور است؛ رعایت و در نظر گرفتن ضوابط چاله آسانسور و استاندارهای مربوط به نصب آن الزامی و حیاتی است. در این مقاله درباره استاندارد و الزامات چاه آسانسور هر آنچه را که باید بدانید به شما می گوییم.

پله برقی دوچرخه - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
پله برقی دوچرخه در تروندهایم نروژ

ترامپ “Trampe” یک پله برقی مخصوص حمل دوچرخه است که در Brubakken در تروندهایم نروژ قرار دارد. این پله برقی که گاها از آن با نام آسانسور دوچرخه یاد می شود، اولین و تنها آسانسور حمل دوچرخه در جهان بود که در آگوست 1993 افتتاح شد.

مراحل خرید آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
مراحل خرید آسانسور

مراحل خرید یک آسانسور خوب چیست؟ قدم اول در خرید آسانسور چیست؟ برای تامین آسانسور منزلمان باید از چه کسی کمک بگیریم؟ پاسخ سوالات شما در اینجا

کابین آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
کابین آسانسور

کابین آسانسور معمولاً اتاقکی فلزی است که در بین یک فضای ریلی قرار می گیرد و همینطور از سیم بکسل و یا طناب فولادی برای جابجایی آن استفاده می شود. این اتاقک به صورت عمودی آویزان بوده و حرکت می کند. در این محفظه مسافر یا بار یا هر دو جای می گیرند.

اخبار بهران

دانستنی آسانسور

مقالات آسانسور و پله برقی