تولید موتورگیرلس آسانسور بهران دارای راندمان بالا نرمی حرکت،صداولرزش بسیارکم وقیمت مناسب

تولید موتورگیرلس آسانسور توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

پس از کسب موفقیت در زمینه تولید موتورگیربکس آسانسور در بازارهای داخل  ونیز بازارهای بین المللی،گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران در گام جدید، موفق به طراحی ، تست و تولید موتورگیرلس آسانسور از ظرفیت 3.5 الی 10.8 کیلو وات گردیده است که این موتورهای گیرلس  مناسب جهت آسانسورهایی تا ظرفیت 13 نفر و با سرعت های 1 و 1.6 متر بر ثانیه میباشند .

تولید موتورگیرلس توسط بهران ، موجب میشود تا در آینده ای نزدیک ، نیاز بازار داخل از نمونه موتورهای گیرلس خارجی نیز برطرف گردد.

از جمله مهمترین مزیت موتورهای گیرلس تولید شده توسط شرکت بهران میتوان به : راندمان بالا ، نرمی حرکت ، صدا و لرزش بسیار کم و در مقابل قیمت بسیار مناسب این موتورگیرلس با توجه به تولید ملی بودن کالا اشاره کرد .

 

تولید موتورگیرلس آسانسور توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
تولید موتورگیرلس آسانسور توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

پیشنهادات مرتبط

لرزش کابین آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
علت لرزش کابین آسانسور

در طراحی و انتخاب آسانسور یکی از آیتم‌ های اصلی احراز کیفیت، بالا بودن ایمنی آن است که شامل موارد متعددی می‌شود. یکی از نشانه های کاهش ایمنی آسانسور بروز لرزش و صدا در کابین آسانسور بوده که در طولانی مدت سبب خرابی آسانسور و مشکلات ناشی از آن می‌شود تا جایی که ممکن است بسیار خطرآفرین باشد.

چاه آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
الزامات چاه آسانسور

آسانسورها بر حسب تعداد طبقات، ظرفیت و … دارای تحمل وزن متفاوتی هستند و برای طراحی ابعاد آن‌ها، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. یکی از بخش‌های مهم برای نصب آسانسور در یک ساختمان، چاله آسانسور است؛ رعایت و در نظر گرفتن ضوابط چاله آسانسور و استاندارهای مربوط به نصب آن الزامی و حیاتی است. در این مقاله درباره استاندارد و الزامات چاه آسانسور هر آنچه را که باید بدانید به شما می گوییم.

پله برقی دوچرخه - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
پله برقی دوچرخه در تروندهایم نروژ

ترامپ “Trampe” یک پله برقی مخصوص حمل دوچرخه است که در Brubakken در تروندهایم نروژ قرار دارد. این پله برقی که گاها از آن با نام آسانسور دوچرخه یاد می شود، اولین و تنها آسانسور حمل دوچرخه در جهان بود که در آگوست 1993 افتتاح شد.

مراحل خرید آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
مراحل خرید آسانسور

مراحل خرید یک آسانسور خوب چیست؟ قدم اول در خرید آسانسور چیست؟ برای تامین آسانسور منزلمان باید از چه کسی کمک بگیریم؟ پاسخ سوالات شما در اینجا

کابین آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
کابین آسانسور

کابین آسانسور معمولاً اتاقکی فلزی است که در بین یک فضای ریلی قرار می گیرد و همینطور از سیم بکسل و یا طناب فولادی برای جابجایی آن استفاده می شود. این اتاقک به صورت عمودی آویزان بوده و حرکت می کند. در این محفظه مسافر یا بار یا هر دو جای می گیرند.

اخبار بهران

دانستنی آسانسور

مقالات آسانسور و پله برقی