مقالات - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهرانان

مقالات آسانسور و پله برقی

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

علت لرزش کابین آسانسور

در طراحی و انتخاب آسانسور یکی از آیتم‌ های اصلی احراز کیفیت، بالا بودن ایمنی آن است که شامل موارد متعددی می‌شود. یکی از نشانه های کاهش ایمنی آسانسور بروز لرزش و صدا در کابین آسانسور بوده که در طولانی مدت سبب خرابی آسانسور و مشکلات ناشی از آن می‌شود تا جایی که ممکن است بسیار خطرآفرین باشد.

مطالعه بیشتر
آسانسور مقالات

الزامات چاه آسانسور

آسانسورها بر حسب تعداد طبقات، ظرفیت و … دارای تحمل وزن متفاوتی هستند و برای طراحی ابعاد آن‌ها، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. یکی از بخش‌های مهم برای نصب آسانسور در یک ساختمان، چاله آسانسور است؛ رعایت و در نظر گرفتن ضوابط چاله آسانسور و استاندارهای مربوط به نصب آن الزامی و حیاتی است. در این مقاله درباره استاندارد و الزامات چاه آسانسور هر آنچه را که باید بدانید به شما می گوییم.

مطالعه بیشتر
آسانسور بهران مقالات

پله برقی دوچرخه در تروندهایم نروژ

ترامپ “Trampe” یک پله برقی مخصوص حمل دوچرخه است که در Brubakken در تروندهایم نروژ قرار دارد. این پله برقی که گاها از آن با نام آسانسور دوچرخه یاد می شود، اولین و تنها آسانسور حمل دوچرخه در جهان بود که در آگوست 1993 افتتاح شد.

مطالعه بیشتر
پله برقی مقالات

کابین آسانسور

کابین آسانسور معمولاً اتاقکی فلزی است که در بین یک فضای ریلی قرار می گیرد و همینطور از سیم بکسل و یا طناب فولادی برای جابجایی آن استفاده می شود. این اتاقک به صورت عمودی آویزان بوده و حرکت می کند. در این محفظه مسافر یا بار یا هر دو جای می گیرند.

مطالعه بیشتر
آسانسور مقالات

سرعت و شیب مجاز پله برقی در مبحث استاندارد پله برقی

همانطور که میدانید رعایت مسائل استاندارد در پله برقی و آسانسور از اولویت بالایی برخوردار است، چرا که با جان و مال مسافرین سر و کار دارد. در این مقاله به بررسی استاندارد پله برقی در سرعت و شیب مجاز می پردازیم.

مطالعه بیشتر
پله برقی مقالات

درایو آسانسور چیست ؟

درایور آسانسور، از جمله قطعاتی است که جهت افزایش کیفیت و کارایی آن نصب می شود. این قطعه در زمان نصب کابین آسانسور و تابلو فرمان بر روی آسانسور نصب می‌شود و امکان خرید آن به تنهایی برای تابلو فرمان‌هایی که دارای اینورتر نیستند، وجود دارد.

مطالعه بیشتر
آسانسور مقالات

سیستم فرماندهی آسانسور

سیستم فرماندهی آسانسور از مهم ترین قسمت های آسانسور است. هر روزه به کمک این سیستم می توانید تصور کنید نبود سیستم فرماندهی چه اثراتی خواهد داشت؟ یا اگر آسانسور شما را به طبقه ای ببرد که نمی خواهید ؟

مطالعه بیشتر
آسانسور مقالات

راهنمای انتخاب پله برقی

راهنمای انتخاب پله برقی برای کسانی که می خواهند برای پروژه هایشان پله برقی خریداری کنند، بسیار مفید است. پله برقی ها عموما در فضاهای تجاری استفاده می شوند. بنابراین ممکن است محل قرارگیری آنها در میزان فروشتان موثر باشد.

مطالعه بیشتر
پله برقی مقالات

آسانسور MRL یا آسانسور روملس چیست؟

آسانسورهای قدیمی معمولا یک موتورخانه آسانسور در بالاترین نقطه ی چاه و یا پایین ترین نقطه ی چاه برای نصب موتور گیربکس آسانسور و تابلو فرمان ، گاورنر و متعلقات لازم دارند.

مطالعه بیشتر
آسانسور مقالات

همه چیز درباره پله برقی اسپیرال

پله برقی اسپیرال یک دستگاه برقی است که برای حمل و نقل به کمک یک پله متحرک و برقی استفاده می‌شود. این دستگاه به صورت یک پله مارپیچ شکل طراحی شده است که افراد می‌توانند روی آن قرار بگیرند و با استفاده از موتورهای برقی، به طور اتوماتیک به بالا یا پایین حرکت کنند.

مطالعه بیشتر
پله برقی مقالات

 شرایط بیمه آسانسور چیست؟

تا به حال فکر کرده اید که زندگی بدون آسانسور چقدر سخت است؟ دنیای بدون آسانسور غیر قابل تصور است. تنها تصور پله های بسیار باعث می‌شود از راحتی و سرعتی که آسانسور در زندگی روزمره فراهم کرده است قدردانی کنید. در کنار این احساس آسودگی، باید به فکر تامین امنیت نیز باشید. لذا خرید بیمه آسانسور برای سلامت افرادی که با آن جا‌به‌جا می‌شوند الزامی است. در این مقاله با بیمه مسئولیت آسانسور آشنا می‌شویم.

مطالعه بیشتر
آسانسور مقالات

پله برقی زیر آب !

شاید شما هم با خودتان بگویید امکان ندارد بتوان پله برقی را زیر آب ساخت ! و از آن عجیب تر اینکه بالغ بر 22 سال هم از آن استفاده کرد! این پله برقی تا به حال بیش از یک میلیون نفر را زیر آب برده است.

مطالعه بیشتر
پله برقی مقالات

قدمت آسانسور در ایران

قدمت صنعت آسانسور در ایران به هشتاد سال قبل بر می گردد. اگر گفته‌های بدون مدرک در مورد نصب آسانسور در کاخ گلستان توسط ناصر الدین شاه را نادیده بگیریم، اولین آسانسورها در پالایشگاه آبادان در دوران حکومت احمد شاه قاجار نصب شده‌است.

مطالعه بیشتر
آسانسور مقالات

طولانی ترین پله برقی دنیا !

معماران چینی توانستند طولانی‌ترین پله‌برقی جهان را طراحی و راه‌اندازی کنند؛ طول این پله‌برقی 800 متر است که گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

مطالعه بیشتر
پله برقی مقالات

انواع بالابر و تفاوت آن با آسانسور

بالابر دستگاهی است برای حمل افراد یا وسائل، به طبقات بالایی ساختمان ها. بالابرها انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز ساختمان، ظرفیت، کاربرد، ایمنی، قیمت و نوع مکانیزم طبقه بندی می شوند.

مطالعه بیشتر
آسانسور مقالات

زیباترین پله برقی دنیا 5 طبقه زیر زمین!

این پله برقی چیزی بیشتر از یک ایستگاه متروی معمولی است. به جرئت می توان گفت که این ایستگاه یک اثر هنری است. طراحی زیبا و چشم نواز این ایستگاه مترو بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی مترو کشانده است. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر
پله برقی مقالات

5 نکته مهم نگهداری آسانسور

حتی آسانسور هم شرایط نگهداری درست خودش را دارد. آسانسور وسیله ای مکانیزه است که در یک چارچوب مشخص بنام چاه حرکت می کند و وظیفه جابجائی عمودی مسافران و کاربران را بر عهده دارد.

مطالعه بیشتر
آسانسور مقالات

تاریخچه پله برقی

تاریخچه پله برقی از آن دسته مسائلی است که حق امتیاز اختراع‌، ساخت و تولید آن را نمی توان به یک شخص یا شرکت مشخص نسبت داد. در طول تاریخ…

مطالعه بیشتر
پله برقی مقالات

ریخته‌گری آسانسور و پله‌برقی بهران

یکی از مهم ترین مراحل تولید کالای باکیفیت مواد اولیه با کیفیت آن است. ما در گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران بر این تصمیم هستیم تا مواد اولیه با کیفیت را خودمان به مرحله تولید برسانیم.

مطالعه بیشتر
بهران مقالات

سرویس و نگهداری آسانسور

در مفهوم کلی، هر فرایندی که منجر به افزایش کارایی و طول عمر دستگاه شود، سرویس و نگهداری نامیده میشود.

مطالعه بیشتر
آسانسور مقالات

پله برقی و انواع آن

امروزه برای جابجایی راحتتر مردم در تمامی مجتمعات پر تردد به جای پله از پله برقی استفاده می شود. پله برقی ها به گونه ای عضوی از زندگی مدرن امروزی شده اند که تصور نبودشان نیز وحشت آور است.

مطالعه بیشتر
پله برقی مقالات