دریافت عنوان واحد تولیدی نمونه استانی از سازمان ملی استاندارد ایران برای سومین سال متوالی

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران | تولید ایرانی | استاندارد آسانسور

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران با تکیه بر دانش ایرانی و با تلاش روز افزون مدیران و کارکنان، برای سومین سال متوالی مفتخر به کسب عنوان واحد نمونه تولیدی استانی در صنعت آسانسور و پله برقی، در سال 1401-1400 از طرف سازمان ملی استاندارد ایران گردید. دریافت این عنوان با ارزش نشان از کیفیت بالای محصولات تولیدی آسانسور و پله برقی بهران داشته و سال‌هاست که این محصولات همتراز با محصولات بزرگترین تولیدکنندگان بین المللی قرار گرفته است. امید است تلاش گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران برای سربلندی میهن عزیزمان ایران و ارتقای کیفیت تولید و صنعت ملی همواره در پرتوی الطاف الهی پربارتر از گذشته باشد.

متن لوح دریافتی از سازمان ملی استاندارد ایران به شرح زیر است:

مدیریت محترم شرکت بهران آسانبر
موضوع: اعلام واحد تولیدي نمونه منتخب
باسلام احترامًا، ضـمن تبریک ایام االله دهه فجر، به اطلاع می‌رساند، در پرتو نظر لطف الهی و اهتمام اثربخش جنابعالی و همکاران خـدومتان در آن واحد، در فرآیند ارزیابی واحدهاي تولیدي نمونه اسـتاندارد اسـتان تهران، موفق به کسب عنوان واحد تولیدي نمونه سال1401-1400 گردیده‌اید. کسب این عنوان پرافتخار مرهون تلاش صادقانه و اهداف متعالی مجموعه بهران آسانبر براي سربلندي روز افزون میهن اسلامی ایران و ارتقاي کیفیت تولید و صنعت داخلی، قابل تقدیر و ستایش است.

دریافت نمونه استانی از سازمان ملی استاندارد ایران در صنعت تولیدی آسانسور و پله برقی
دریافت نمونه استانی از سازمان ملی استاندارد ایران در صنعت تولیدی آسانسور و پله برقی

پیشنهادات مرتبط

آسانسور mrl-mr آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
تفاوت آسانسور mr و mrl

آسانسورهای Mrl یا همان بدون موتورخانه (روملس) آسانسورهایی هستند که فضای جداگانه‌ای برای قرار گرفتن موتور و تابلو فرمان ندارند و موتور داخل چاله آسانسور زیر سقف و تابلو فرمان در کنار بالاترین توقف قرار می‌گیرد.

اولین آسانسور جهان - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
اولین آسانسور های جهان

اولین آسانسور های جهان بیشتر جنبه گردشگری داشتند تا حمل و نقل! در زمان های گذشته ساختمان های بلند طرفدار کمی داشت و طبقات پایینی مطلوب‌ترین طبقه‌ها بودند.

ظرفیت آسانسور و نحوه محاسبه آن - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
ظرفیت آسانسور

یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی و اجرای آسانسور باید در نظر بگیریم، ظرفیت آسانسور است. عوامل مختلفی در تعیین ظرفیت آسانسور یک ساختمان موثر است. عواملی چون تعداد طبقات، فضای مناسب جهت اجرای آسانسور، ترافیک ساختمان، نوع کاربری و …. همگی در تعیین ظرفیت یک آسانسور موثر هستند.

سرعت آسانسور؛ بایدها و نبایدها - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
سرعت آسانسور؛ باید ها و نباید ها

سرعت آسانسورها بستگی به نوع آنها دارد. سرعت در برخی از آسانسورها کند، در برخی دیگر متوسط و در برخی بسیار سریع است. معمولا از آسانسورهای با سرعت زیاد در ساختمان های مرتفع و آسمان خراش ها استفاده می شود.

دنیای درون پله برقی - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
دنیای درون پله برقی

پله‌برقی یا پلهٔ روان نوعی دستگاه غول پیکر برای جابه‌جا کردن افراد است. ظاهر این وسیله همانند راه پله های ساختمانی است. پله‌برقی با به کار گیری از تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، توانسته تا زمان انتظاری را که در سیستم آسانسور وجود داشته، از بین ببرد. 

کوچکترین آسانسور دنیا - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
کوچکترین آسانسور دنیا

کوچک ترین آسانسور جهان در شهر ونیز ایتالیا قرار دارد. محل قرارگیری این آسانسور در نزدیکی میدان سن مارکو و در هتلی به نام Hotel A La Commedia است. این هتل 4 ستاره دارای 35 اتاق و سوئیت است که با سبک مدرن و کلاسیک تزئین شده‌اند.

اخبار بهران

دانستنی آسانسور

مقالات آسانسور و پله برقی