خدمات پس از فروش شرکت بهران آسانبر

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران| خدمات پس از فروش| همه چیز درباره خدمات پس از فروش بهران

هر آنچه که قبل از خرید درباره خدمات پس از فروش باید بدانید!

امروز در کنار شما هستیم تا تمامی نکات خدمات پس از فروش شرکت بهران آسانبر را برای شما بازگو کنیم. پس اگر شماهم قصد خرید محصولات آسانسور را دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

این مقاله به شما کمک میکند قبل از خرید آسانسور، خدمات پس از فروش شرکت بهران را با سایر شرکتها مقایسه کرده و بهترین تصمیم را بگیرید.

آسانسور چیست؟ 

خدمات پس از فروش آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
چاه آسانسور – گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

شرایط دریافت خدمات پس از فروش از شرکت بهران

در واقع شرایط خاصی برای دریافت خدمات پس از فروش وجود ندارد. مگر اینکه شما محصولی از بهران خرید نکرده باشید. اما در صورتی که هر کدام از قطعات تولیدی گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران به مشکل برخورد می توانید با بخش خدمات پس از فروش ما تماس حاصل نمایید. که تنها با ارائه شماره سریال محصول میتوانید از خدمات مورد نیاز بهره مند شوید. و این امر هم به دلیل اطمینان در خرید محصول اصل می باشد. البته این را هم باید گوشزد کنیم که شرکت بهران پاسخگوی قول و قرارهایی که با شرکت نصاب و اجراکننده آسانسور دارید، نخواهد بود و بابت این مساله باید با شرکت مجری آسانسورتان تماس بگیرید. در این لینک تمامی اطلاعات بخش خدمات پس از فروش شرکت بهران در دسترس است.

درباره ایمنی آسانسور بخوانید. 

ده سال خدمات پس از فروش

در حال حاضر تمامی قطعات تولیدی گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران ده سال خدمات پس از فروش دارند.

درباره انواع آسانسور بخوانید.

آسیب دیدگی قطعات خریداری شده

ابتدا باید آسیب دیدگی محصولات مورد علت یابی قرار بگیرند. فرض کنید شما از شرکت بهران آسانبر موتور آسانسور می خرید. سپس موتور(یا هر قطعه دیگر خریداری شده) بوسیله باربری به دست شما می رسد. گروه صنعتی بهران آسانبر دو راهکار جهت اطمینان از ارسال محصول سالم در پیش گرفته است:

1-بازبینی کیفی تمامی محصولات بهران قبل از خروج از درب کارخانه

2-دریافت رسید از راننده در هنگام تحویل به منزله تحویل بار سالم

مراحل بعدی ارسال و تحویل در محل از کنترل شرکت بهران آسانبر خارج است. بنابراین باید در انتخاب باربری مناسب و راننده معتمد نهایت دقت را به خرج دهید. پس از علت یابی، اگر کوتاهی از شرکت بهران آسانبر در بسته بندی یا خروج بار ناسالم از انبار بوده باشد، کارشناسان ما در محل حاضر شده بدون دریافت هیچ هزینه ای نسبت به ارائه خدمات و در صورت نیازبه تعویض قطعه اقدام خواهند کرد. در غیر اینصورت حضور کارشناسان بهران جهت بازدید و کارشناسی و تعویض قطعات شامل دریافت هزینه مربوطه خواهد شد. لازم به ذکر است در صورت نیاز به نصب قطعه خریداری شده در سیستم آسانسور باید در زمان حضور کارشناس بهران، نصاب یا تعمیرکار شما نیز در محل حاضر باشد.

استاندارد آسانسور چیست ؟ 

خدمات پس از فروش بهران آسانبر
خدمات پس از فروش گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

دانستنی های آسانسور

نکات مهم در خرید موتور های آسانسور بهران آسانبر

در صورتی که برند موتور آسانسور شما «بهران» است، اولین اقدام شما پس از ایجاد هرگونه مشکل و خرابی در سیستم کارکرد آن باید تماس با پشتیبانی شرکت بهران باشد. در غیر این صورت و مراجعه به افراد غیر متخصص گروه صنعتی بهران هیچ مسولیتی در این باره نخواهد داشت. به دلیل اینکه بارها شاهد این موضوع بوده ایم. افراد غیر متخصص با دخالت در روند کار موتور آسانسور ممکن است نه تنها به تعمیر وسیله شما کمکی نکنند، بلکه باعث خرابی بیشتر آن شوند. بنابراین در اولین فرصت با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید. تماس با ما

نمایندگی های بهران آسانبر

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران دارای 5 شعبه فعال در شهرهای تهران، قم، فارس، مشهد و گیلان است. علاوه بر این شعب فعال، دارای بیش از ده نمایندگی فعال در سراسر کشور می باشد. لیست کامل نمایندگی ها و دفاتر بین المللی بهران را در این لینک بخوانید. بنابراین از بابت دسترسی به تیم پشتیبانی شرکت بهران آسوده باشید.

پیشنهادات مرتبط

آسانسور mrl-mr آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
تفاوت آسانسور mr و mrl

آسانسورهای Mrl یا همان بدون موتورخانه (روملس) آسانسورهایی هستند که فضای جداگانه‌ای برای قرار گرفتن موتور و تابلو فرمان ندارند و موتور داخل چاله آسانسور زیر سقف و تابلو فرمان در کنار بالاترین توقف قرار می‌گیرد.

اولین آسانسور جهان - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
اولین آسانسور های جهان

اولین آسانسور های جهان بیشتر جنبه گردشگری داشتند تا حمل و نقل! در زمان های گذشته ساختمان های بلند طرفدار کمی داشت و طبقات پایینی مطلوب‌ترین طبقه‌ها بودند.

ظرفیت آسانسور و نحوه محاسبه آن - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
ظرفیت آسانسور

یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی و اجرای آسانسور باید در نظر بگیریم، ظرفیت آسانسور است. عوامل مختلفی در تعیین ظرفیت آسانسور یک ساختمان موثر است. عواملی چون تعداد طبقات، فضای مناسب جهت اجرای آسانسور، ترافیک ساختمان، نوع کاربری و …. همگی در تعیین ظرفیت یک آسانسور موثر هستند.

سرعت آسانسور؛ بایدها و نبایدها - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
سرعت آسانسور؛ باید ها و نباید ها

سرعت آسانسورها بستگی به نوع آنها دارد. سرعت در برخی از آسانسورها کند، در برخی دیگر متوسط و در برخی بسیار سریع است. معمولا از آسانسورهای با سرعت زیاد در ساختمان های مرتفع و آسمان خراش ها استفاده می شود.

دنیای درون پله برقی - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
دنیای درون پله برقی

پله‌برقی یا پلهٔ روان نوعی دستگاه غول پیکر برای جابه‌جا کردن افراد است. ظاهر این وسیله همانند راه پله های ساختمانی است. پله‌برقی با به کار گیری از تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، توانسته تا زمان انتظاری را که در سیستم آسانسور وجود داشته، از بین ببرد. 

کوچکترین آسانسور دنیا - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
کوچکترین آسانسور دنیا

کوچک ترین آسانسور جهان در شهر ونیز ایتالیا قرار دارد. محل قرارگیری این آسانسور در نزدیکی میدان سن مارکو و در هتلی به نام Hotel A La Commedia است. این هتل 4 ستاره دارای 35 اتاق و سوئیت است که با سبک مدرن و کلاسیک تزئین شده‌اند.

اخبار بهران

دانستنی آسانسور

مقالات آسانسور و پله برقی