افتتاح خط تولید موتورگیربکس پله برقی بهران

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران با بررسی نیاز بازار داخل به موتور گیربکس های پله برقی ، و در راستای بومی سازی حداکثری این محصول ، اقدام به راه اندازی خط تولید موتورگیربکس پله برقی ایرانی ، با توان های 5.5 ، 8 و 11 کیلو وات نموده است.

لازم به ذکر است گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران علاوه بر تولید بیش از 70 درصد از قطعات پله های برقی ، برای اولین بار در کشور و منطقه اقدام به طراحی و ساخت موتورگیربکس های پله برقی با کیفیت و راندمان بالا و مطابق با استانداردهای روز جهان نموده است.

این موتورگیربکس ها مناسب  جهت انواع ارتفاع ، ظرفیت ها و نیز کاربری های مختلف میباشند .

موتور گیربکس های پله برقی بهران با تکنولوژی گیربکس های کاهنده از نوع حلزونی  و با استایل ایستاده در توان های 5.5 ، 8 و 11 کیلو وات و مناسب برای استفاده در پله های برقی و شیبراه ها طراحی و تولید می شوند .

این رنج از قدرت محدوده ی وسیعی از نیاز به این تجهیز را پوشش داده و پاسخگوی بیش 90 درصد از پله برقی های مورد نیاز داخلی می باشد.

 موتورگیربکس پله برقی بهران دارای گیربکس با استحکام بالا ، ظرافت در طراحی ، راندمان بالا ، نرمی حرکت ، انتقال قدرت و گشتاور بالا ، روانکاری مناسب ، پوسته مقاوم در برابر شوک های ناگهانی ، سیستم ترمز قابل اطمینان و ابعاد مناسب می باشد و همچنین مجهز به الکتروموتور طراحی شده برای کار دائم )کلاس S1 ( ، دارای سیم پیچ با مقاومت عایقی بالا در برابر دما ) کلاس F ( ، راندمان الکتریکی بالا ، سیستم خنک کننده قدرتمند ، سنسورهای محافظ افزایش دمای سیم پیچ و استحکام مکانیکی بالا می باشد.    

شرکت آسانسور و پله برقی بهران

 

پله برقی گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر
پله برقی گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر

پیشنهادات مرتبط

آسانسور mrl-mr آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
تفاوت آسانسور mr و mrl

آسانسورهای Mrl یا همان بدون موتورخانه (روملس) آسانسورهایی هستند که فضای جداگانه‌ای برای قرار گرفتن موتور و تابلو فرمان ندارند و موتور داخل چاله آسانسور زیر سقف و تابلو فرمان در کنار بالاترین توقف قرار می‌گیرد.

اولین آسانسور جهان - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
اولین آسانسور های جهان

اولین آسانسور های جهان بیشتر جنبه گردشگری داشتند تا حمل و نقل! در زمان های گذشته ساختمان های بلند طرفدار کمی داشت و طبقات پایینی مطلوب‌ترین طبقه‌ها بودند.

ظرفیت آسانسور و نحوه محاسبه آن - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
ظرفیت آسانسور

یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی و اجرای آسانسور باید در نظر بگیریم، ظرفیت آسانسور است. عوامل مختلفی در تعیین ظرفیت آسانسور یک ساختمان موثر است. عواملی چون تعداد طبقات، فضای مناسب جهت اجرای آسانسور، ترافیک ساختمان، نوع کاربری و …. همگی در تعیین ظرفیت یک آسانسور موثر هستند.

سرعت آسانسور؛ بایدها و نبایدها - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
سرعت آسانسور؛ باید ها و نباید ها

سرعت آسانسورها بستگی به نوع آنها دارد. سرعت در برخی از آسانسورها کند، در برخی دیگر متوسط و در برخی بسیار سریع است. معمولا از آسانسورهای با سرعت زیاد در ساختمان های مرتفع و آسمان خراش ها استفاده می شود.

دنیای درون پله برقی - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
دنیای درون پله برقی

پله‌برقی یا پلهٔ روان نوعی دستگاه غول پیکر برای جابه‌جا کردن افراد است. ظاهر این وسیله همانند راه پله های ساختمانی است. پله‌برقی با به کار گیری از تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، توانسته تا زمان انتظاری را که در سیستم آسانسور وجود داشته، از بین ببرد. 

کوچکترین آسانسور دنیا - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
کوچکترین آسانسور دنیا

کوچک ترین آسانسور جهان در شهر ونیز ایتالیا قرار دارد. محل قرارگیری این آسانسور در نزدیکی میدان سن مارکو و در هتلی به نام Hotel A La Commedia است. این هتل 4 ستاره دارای 35 اتاق و سوئیت است که با سبک مدرن و کلاسیک تزئین شده‌اند.

اخبار بهران

دانستنی آسانسور

مقالات آسانسور و پله برقی