اخبار, بهران

بازدید شهرداری تهران از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی بهران

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران | اخبار | بازدید شهرداری تهران

 

بازدید مدیرعامل و معاون سازمان زیباسازی شهرداری تهران از گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

 

در روز پنجشنبه، ششم مهرماه 1402، مدیرعامل و معاون سازمان زیباسازی شهرداری تهران از بهران بازدید نمودند.

جناب آقای مهندس صیادی، مدیرعامل و جناب آقای مهندس قربانی، معاونت سازمان زیباسازی شهرداری تهران با هدف ارتقاء امکانات عمومی و تسهیل دسترسی مردم در سطح شهر، در مجموعه کارخانجات گروه صنعتی آسانسور و پله‌برقی بهران حضور یافتند.

بازدید سازمان زیباسازی شهرداری تهران - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

بازدید سازمان زیباسازی شهرداری تهران – گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

مهندس صیادی به همراه هیئت سازمان زیباسازی شهرداری تهران در مجموعه بهران حاضر بودند. ایشان در طی دیدار روز پنجشنبه، به دقت از فرآیند تولید و راه‌اندازی آسانسور و پله برقی‌ در کارخانه‌های بهران مطلع شدند. مهندس صیادی در صحبت‌هایشان تأکید نمودند که «ایجاد و نگهداری امکانات جابجایی عمومی از جمله آسانسور و پله برقی از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین باید با استفاده از تجهیزات مدرن، تسهیلاتی را برای افراد ناتوان و کم‌توان جسمی ایجاد کرد».

مذاکرات مدیرعامل زیباسازی شهرداری تهران با مدیران گروه صنعتی آسانسور و پله‌برقی بهران

مذاکرات مدیرعامل زیباسازی شهرداری تهران با مدیران گروه صنعتی آسانسور و پله‌برقی بهران

در بازدید روز پنجشنبه، مدیرعامل زیباسازی شهرداری تهران با مدیران گروه صنعتی آسانسور و پله‌برقی بهران به مذاکراتی پرداخت و ایده‌های خود را برای همکاری‌های آینده در زمینه بهبود تجهیزات جابجایی عمومی خصوصا آسانسور و پله برقی به اشتراک گذاشت.

این بازدید نمایانگر تعهد شهرداری شهر تهران به بهبود و زیبایی فضاهای شهری و توسعه سیستم‌های آسانسور و پله برقی جهت تسهیل دسترسی شهروندان به اماکن مختلف شهر می‌باشد.

ششم مهرماه 1402