اخبار, بهران

حضور گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور و پله برقی

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران با حضور در دهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی واقع در سالن 35،  محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، بار دیگر عظمت و شکوه تولید ایرانی را به نمایش گذاشت .

در این نمایشگاه که از تاریخ 5 لغایت 8 آذرماه سال 1400 و از ساعت 9 الی 17 با حضور ریاست محترم هیئت مدیره ، مدیریت محترم عامل و نیز اعضای محترم هیئت مدیره  این واحد صنعتی  برگزار شد ، گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران با ارائه آخرین محصولات تولیدی خود از جمله موتور گیربکس های بهران از توان 5.5 کیلو وات الی 19.2 کیلو وات ، موتور گیرلس های بهران از توان 3.5 الی 12.1 کیلو وات ، فلکه های هرزگرد ، انواع درب های نیمه و تمام اتوماتیک ، قلاب بکسل ها ، قفل بهران و نیز موتور گیربکس های پله برقی و بسیاری از قطعات دیگر آسانسور و پله برقی ، توانست کیفیت تولید ایرانی را بار دیگر به تایید سازمان های مطرح کشوری همچون سازمان استاندارد برساند.

نصب و راه اندازی یک دستگاه آسانسور پکیج BELT  بهران ، در محل غرفه  این واحد صنعتی ، توجه بسیاری از افراد بازدید کننده و نیز مهندسین مطرح کشور را به خود جلب کرد .این آسانسور که  با توجه به جدیدترین متد پکیج های آسانسور به نام BELT یا تسمه ای تولید شده است ،  دارای ظرفیت 8 نفر و به صورت سیستم MRL در غرفه بهران و توسط کادر فنی بهران نصب و راه اندازی گردید .لازم به ذکر است ظرفیت پکیج های BELT بهران ، از 6 الی 13 نفر و با سرعت های 1 الی 1.6 متر بر ثانیه میباشد

مهمترین مزیت آسانسور های تسمه ای (BELT) ، حذف سیم بکسل و جایگزینی تسمه فولادی با روکش پلی اورتان میباشد که موجب میگردد ضمن جلوگیری از سائیدگی فلکه های هرزگرد و سیم بکسل موجب حرکت نرم ، بدون صدا و لرزش ، و مصرف کم انرژی با توجه به مصرف پایین برق در این نوع پکیج آسانسور شود و به علت عدم نیاز به روغن کاری به حفظ محیط زیست نیز کمک میکند.

همچنین نصب و راه اندازی یک دستگاه پله برقی  نمایشگاهی تولید شده توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران در محل غرفه این واحد صنعتی ، بار دیگر کیفیت تولید ملی را به همگان نمایش داد .

این پله برقی  به صورت پله برقی تجاری (Commercial) و دارای مشخصات ذیل  میباشد :

 زاویه بالابری 35 درجه

ارتفاع: 2000 میلیمتر (2 متر)

عرض نامی استپ: 1000 میلیمتر

عرض کلی پله برقی: 1520 میلیمتر

طول افقی نشیمن پله برقی: 8180 میلیمتر

موتور-گیربکس: 5.5 کیلووات

سرعت نامی: 0.5 متر بر ثانیه

دو استپ افقی در ایستگاه بالا و پایین

نوع دیواره: شیشه 10 میلیمتر با روشنایی LED

نوع دستگیره: هندریل سمپریت قرمز رنگ

نوع استپ: آلومینیومی مشکی رنگ

نوع پوشش جانبی: پلکسی شفاف

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور و پله برقی ، میزبان بسیاری از مقامات مطرح کشوری همچون :

جناب آقای اقبال شاکری نماینده مجلس شورای اسلامی

جناب آقای مهدی مسکنی معاونت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 

جناب آقای بهمن عبداللهی ریاست محترم اتاق تعاون

جناب آقای دکتر طاهری مدیریت محترم اداره استاندارد استان تهران

جناب آقای مطیع جهانی ریاست محترم اتاق تعاون ایران

جناب آقای دکتر مونسان ، وزارت سابق سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی کشور

جناب آقای مهندس رضایی ملک ، مدیریت محترم تجهیزات و خرید مترو تهران

و نیز مقامات بین المللی همچون :

اعضای محترم اتحادیه پیمانکاران و ساختمان سازان استان بصره عراق

مدیریت محترم  فروش شرکت    Fermator اسپانیا  از کشور ترکیه

و شمار زیادی از شرکت های آسانسور از کشورهای ارمنستان و عراق و بسیاری از عزیزان دیگر که نقش بسزایی در صنعت و تولید کشورمان دارند ، بوده است .

حضور کادر مهندسی و  فنی گروه صنعتی بهران و برگزاری روزانه بیش از 200 جلسه فنی در محل غرفه بهران جهت پاسخ گویی به نیاز مشتریان که در بسیاری از موارد منجر به عقد قراردادهای رسمی با بسیاری از سازمان های حضور یافته گردید نیز بخشی از دستاوردهای این مجموعه صنعتی محسوب میگردد .

و ما مفتخریم که در این راه با شما عزیزان همقدم شده و برای رسیدن به هدف نهاییمان تلاش میکنیم . و امیدواریم که بتوانیم در آینده ای نزدیک نام ایران و کیفیت کالای ایرانی را در صنعت آسانسور و پله برقی در رده ی  رتبه های اول بین المللی قرار دهیم .

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور و پله برقی
نمایشگاه 1400
دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور و پله برقی
دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور و پله برقی