اخبار, پله برقی

طراحی ، تولید و نصب 14 دستگاه پله برقی Heavy duty توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر در ایستگاه 17 شهریور – خط 7مترو تهران

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران با طراحی ، تولید ، نصب و راه انداز ی تعداد 14 دستگاه پله برقی از نوع  Heavy duty  در محل ایستگاه 17 شهریور خط 7 مترو تهران  ، باردیگر کیفیت تولیدات خود را به اثبات رساند .

خط ۷ مترو تهران یک خط درون‌شهری به طول ۲۷ کیلومتر با ۲۲ ایستگاه  میباشد و عمیق‌ترین خط مترو تهران است  این خط مترو ازمحل  شهرک امیرالمؤمنین (قصر فیروزه) در کنار ورزشگاه تختی تهران، در شرق تهران آغاز شده و پس از طی مسیر شرقی- غربی و تقاطع در ایستگاه مترو شهدای هفده شهریور با خط ۶ در ایستگاه مترو میدان محمدیه با خط ۱، در ایستگاه مترو مهدیه با خط ۳، از ایستگاه مترو بریانک به سمت شمال متمایل می‌شود و در انتها به میدان کتاب در سعادت‌آباد می‌رسد.

روز 5 شنبه مورخ 5 خرداد سال 1401 ، نصب و راه اندازی  پله برقی های ایستگاه 17 شهریور توسط تیم فنی مهندسی گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر انجام شد و در روزهای آتی بهره برداری و افتتاحیه این ایستگاه انجام خواهد گردید .

مفتخریم که با تلاش و پشتکار و تولید محصولات با کیفیت ایرانی ،  توانسته ایم گامی بزرگ در جهت ارتقا صنعت آسانسور وپله برقی کشور برداریم .