اخبار, بهران

بازدید مدیر استاندارد تهران از کارخانجات بهران

 

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران | اخبار | بازدید مدیرکل استاندارد تهران

در روز چهارم مهرماه 1402، مدیرکل محترم استاندارد تهران و مدیرکل محترم دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی میهمان بهران بودند. ایشان از کارخانجات گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران بازدید کردند. بازدید جناب آقای دکتر طاهری و جناب آقای دکتر انگورج، با میزبانی جناب آقای احمد شاکری، مدیرعامل گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران همراه بود.

بازدید مدیرکل استاندارد تهران و مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی- بهران آسانبر

بازدید مدیرکل استاندارد تهران و مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع فلزی- بهران آسانبر

در این بازدید، دکتر طاهری و دکتر انگورج به دقت اقدامات مرتبط با کنترل کیفیت، فرآیندها و تضمین ایمنی تولیدات را در گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران بررسی نمودند. جناب آقای دکتر انگورج به تعهد کارخانجات آسانسور و پله برقی بهران بر ارتقاء استانداردهای کیفیت و ایمنی تولیدات ابراز اطمینان کردند. ایشان خاطر نشان کردند نهادهای استاندارد همواره می‌خواهند در مسیر بهبود کیفیت عمل نمایند. و گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران نیز این مهم را به منصه‌ی ظهور نشانده است.

توضیحات جناب آقای احمد شاکری مدیر عامل گروه صنعتی بهران- بهران آسانبر

توضیحات جناب آقای احمد شاکری مدیر عامل گروه صنعتی بهران- بهران آسانبر

در طی این دیدار، میان مدیرکل استاندارد استان تهران و مدیران کارخانجات آسانسور و پله برقی بهران، راهکارهایی برای بهبود همکاری در جهت ارتقاء کیفیت و ایمنی تولیدات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این بازدید نشانگر اهمیت بالای کیفیت و ایمنی در کارخانجات آسانسور و پله برقی بهران است. و نیز گویای تعهد مدیران استاندارد به ارتقاء صنایع ملی در جهت افزایش توان رقابتی کشور می‌باشد.

چهارم مهرماه سال یکهزار و چهارصد و دوی شمسی