اخبار, بهران

بازدید ریاست محترم کمیسیون صنایع و معادن مجلس از کارخانجات بهران آسانبر

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران| اخبار | بازدید ریاست کمیسیون صنایع از کارخانجات بهران

 

میزبانی از مجلس و تولیدکنندگان در بهران

در روز چهارم آذرماه سال 1402 جناب آقای دکتر عزت الله اکبری رییس محترم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از کارخانجات بهران بازدید نمودند. در این جلسه به اهمیت و ضرورت حمایت از تولید ملی در بخش آسانسور و پله برقی کشور اشاره شد. در این بازدید ریاست محترم انجمن تولیدکنندگان آسانسور و پله برقی، جناب آقای مهندس شفائی، و جمعی از تولیدکنندگان نیز حاضر بودند.

بازدید ریاست محترم انجمن تولیدکنندگان آسانسور و پله برقی

بازدید ریاست محترم انجمن تولیدکنندگان آسانسور و پله برقی

در طی این بازدید جناب آقای احمد شاکری مدیرعامل محترم گروه صنعتی بهران، آقای دکتر اکبری و همراهانشان را میزبانی کردند. همچنین جناب آقای مهدی شاکری مدیرتولید محترم کارخانجات بهران ایشان را در این امر یاری نمودند.

میهمانان محترم بهران پس از بازدید کلی از کارخانه بهران و خطوط تولید، از برج تست آسانسور و پله برقی بهران دیدن کردند. این برج های تست در سالهای 1396 و 1400 احداث شده است.

هدف از بازدید کمیسیون صنایع مجلس، جلب هرچه بیشتر حمایت مجلس شورای اسلامی از تولیدکنندگان آسانسور و پله برقی کشور بوده است. همچنین جناب آقای دکتر اکبری خاطر نشان کردند مجموعه کارخانجات بهران توانایی تولید محصولات با کیفیت مطابق با استانداردهای روز دنیا را دارد و ایشان از تولید ملی حمایت می کنند.

به امید رشد روزافزون تولید و صنعت کشور عزیزمان ایران .