اخبار

افتتاح خط تولید موتورگیربکس پله برقی بهران

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران با بررسی نیاز بازار داخل به موتور گیربکس های پله برقی ، و در راستای بومی سازی حداکثری این محصول ، اقدام به راه اندازی خط تولید موتورگیربکس پله برقی ایرانی ، با توان های 5.5 ، 8 و 11 کیلو وات نموده است.

لازم به ذکر است گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران علاوه بر تولید بیش از 70 درصد از قطعات پله های برقی ، برای اولین بار در کشور و منطقه اقدام به طراحی و ساخت موتورگیربکس های پله برقی با کیفیت و راندمان بالا و مطابق با استانداردهای روز جهان نموده است.

این موتورگیربکس ها مناسب  جهت انواع ارتفاع ، ظرفیت ها و نیز کاربری های مختلف میباشند .

موتور گیربکس های پله برقی بهران با تکنولوژی گیربکس های کاهنده از نوع حلزونی  و با استایل ایستاده در توان های 5.5 ، 8 و 11 کیلو وات و مناسب برای استفاده در پله های برقی و شیبراه ها طراحی و تولید می شوند .

این رنج از قدرت محدوده ی وسیعی از نیاز به این تجهیز را پوشش داده و پاسخگوی بیش 90 درصد از پله برقی های مورد نیاز داخلی می باشد.

 موتورگیربکس پله برقی بهران دارای گیربکس با استحکام بالا ، ظرافت در طراحی ، راندمان بالا ، نرمی حرکت ، انتقال قدرت و گشتاور بالا ، روانکاری مناسب ، پوسته مقاوم در برابر شوک های ناگهانی ، سیستم ترمز قابل اطمینان و ابعاد مناسب می باشد و همچنین مجهز به الکتروموتور طراحی شده برای کار دائم )کلاس S1 ( ، دارای سیم پیچ با مقاومت عایقی بالا در برابر دما ) کلاس F ( ، راندمان الکتریکی بالا ، سیستم خنک کننده قدرتمند ، سنسورهای محافظ افزایش دمای سیم پیچ و استحکام مکانیکی بالا می باشد.    

شرکت آسانسور و پله برقی بهران