اطلاعات عمومی آسانسور, دانستنی های آسانسور

وحشتناک ترین آسانسورهای دنیا که هرگز فراموش نخواهید کرد!!

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران | دانستنی آسانسور | وحشتناک‌ترین آسانسورهای دنیا

 

وحشتناک ترین آسانسورهای دنیا کدامند؟

امروز با وحشتناکترین آسانسورهای دنیا در دانستنی آسانسور بهران آشنا شوید! چه چیزی باعت می شود یک آسانسور وحشتناک باشد؟ آیا کسی از این آسانسورها استقبال می کند؟

آسانسور سنت لوییس میسوری؛ یکی از وحشتناکترین آسانسورهای دنیا!

مشخصات آسانسور سنت لوییس 

مهندس افسانه ای، ریچارد براوزر، این آسانسور را در طول دو هفته ساخته است. آسانسور سنت لوییس که به طاق دروازه نیز معروف است در ارتفاع 192 متری قرار دارد. ویوی داخلی این آسانسور افق 50 کیلومتری رودخانه میسیسیپی است. این آسانسور دارای 8 واگن 5 نفره است. اگر چه آسانسور در قوس قرار دارد اما در طول سفر تمام مسافران در حالت راحت و مناسبی هستند. آسایش در سفر به علت ساختار ویژه کابین و گشتاور این آسانسور است. کل زمان سفر در این آسانسور 7 دقیقه است. ( درباره ایمنی آسانسورها بخوانید.)

طاق دروازه سنت لوییس میسوری- بهران آسانبر-دانستنی-وحشتناکترین

طاق دروازه سنت لوییس میسوری- بهران آسانبر

آسانسور بیلانگ پارک‌جنگلی ژانگجیاجی

مشخصات آسانسور

جاذبه گردشگری حیرت انگیز پارک جنگلی ژانگجیاجی، یک آسانسوربسیار مرتفع است که به شکل یک آسمان خراش ساخته شده است. آسانسور بایلونگ (Bailong) در سال 2002 راه اندازی شد و 326 متر ارتفاع دارد. آسانسور بایلونگ رتبه بلندترین آسانسور را در گینس دارد. شما تنها در دو دقیقه مسیر طولانی زمین تا نوک قله را طی می کنید. میتوانید دلهره سرعت و مسیر آسانسور را احساس کنید؟

نمای آسانسور بایلونگ از بالا- بهران آسانبر- دانستنی- وحشتناکترین

نمای آسانسور بایلونگ از بالا- بهران آسانبر

آسانسور لابی هتل رادیسون بلو برلین

مشخصات آسانسور

فرض کنید در یک محفظه ی شیشه ای در میان یک میلیون لیتر آب قرار دارید. در حالیکه 72 گونه ماهی و بیش از 1500 ماهی آب شور را تماشا می کنید. بله اینجا همان آسانسور لابی هتل رادیسون بلو برلین است! اگر میخواهید میزان وحشتناک بودن آن را تصور کنید به حادثه روز 25 آذر 1401 فکر کنید؛ روز انفجار مهیب آسانسور «آکوادم» در هتل مجلل رادیسون بلو. خرابی که این انفجار به جا گذاشت دیدنی است! می توانید عکس خیابان را بعد از انفجار مهیب این آکواریوم مشاهده کنید. لازم به ذکر است که بعد از این حادثه متاسفانه تمام 1500 ماهی آب شور این آکواریوم تلف شدند.

میزان خسارت پس از انفجار آکواریوم آسانسور رادیسون بلو در خیابان جلوی این هتل- بهران آسانبر- دانستنی- وحشتناکترین

میزان خسارت پس از انفجار آکواریوم آسانسور رادیسون بلو در خیابان جلوی این هتل- بهران آسانبر