تستت
موتور گیرلس آسانسور BM320​

موتور گیرلس آسانسور BM320​

BM320
ظرفیت نفرات                         8_10 نفر
تحمل وزن 630_800 کیلوگرم
سرعت 1_1.6متر بر ثانیه
قدرت 4.5_8.9 کیلووات
وزن موتور 305 کیلوگرم

دفترچه راهنما

نقشه انفجاری

راهنمای کاربر

بررسی تخصصی موتور گیرلس آسانسور بهران مدل BM320

موتور گیرلس آسانسور بهران مدل  BM320 یک گزینه عالی برای پروژه‌های آسانسور است. این محصول دارای ویژگی‌های فنی به روز، کارایی بالا، و مزایای اقتصادی و زیست محیطی است که آن را به انتخابی ایده‌آل برای آسانسورهای MR و MRL تبدیل می‌کند. طراحی پیشرفته و قابلیت اعتماد بالای آن باعث می‌شود این موتور گیرلس عملکرد کارآمدی داشته باشد. علاوه بر این، ویژگی‌های سودمند اقتصادی و محیطی آن نیز این محصول را به گزینه‌ای جذاب برای پروژه‌های آسانسور تبدیل نموده است.

کاهش قابل توجه مصرف انرژی:
این موتور با عدم نیاز به گیربکس، مصرف انرژی را به طور قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

سازگاری با محیط زیست:
در این نوع از موتورها روغن استفاده نمی شود، که این ویژگی باعث می شود آلودگی زیست محیطی به حداقل برسد و توجه دوستداران زیست محیطی را جلب کند.

حرکت فوق العاده نرم و کاهش صدا و ارتعاش :
حرکت بسیار نرم وکاهش قابل توجه صدا و ارتعاش که حاصل طراحی پیشرفته موتور BM320 است، باعث می شود که در محیط های حساس به صدا و ارتعاش مانند آسانسورها بسیار خوب عمل کند.

نصب آسان:
با وجود وزن و ابعاد کم موتور BM320  امکان نصب و جاگذاری آن آسان می شود

کاهش هزینه های سرویس و نگهداری :
هزینه های سرویس ، نگهداری و تعمیرات با استهلاک کم موتور کاهش می یابد.

قابلیت نصب در آسانسورهای MR و MRL:
امکان نصب این موتور به دلیل طراحی پیشرفته آن در آسانسورهای MR(Machine Room) و MRL(Machine Room Less)  وجود دارد.

ویژگی های ترمز موتور:
ترمز موتورهای گیرلس بهران دارای گواهینامه  CE در زمینه  جلوگیری از اضافه سرعت به سمت بالا (ACO) و جلوگیری از حرکت نا خواسته کابین (UCM)  است و در طراحی آن کلیه الزامات استاندارد ملی 20-6303 و استاندارد اروپایی EN-81 20 رعایت شده است.

ظرفیت  8 و 10 نفر برای استفاده در آسانسورهای مسکونی ، تجاری و اداری کوچک تا متوسط مناسب است و  ظرفیت بار 630 تا 800 کیلوگرم  برای اکثر کاربردهای آسانسورهای مذکور مناسب است همچنین سرعت 1 متر برثانیه معمولا  برای ساختمان ‌های  کوتاه تا متوسط مناسب است و سرعت 6/1 برای ساختمان هایی با ترافیک بیشتر، با توجه به اهمیت انتقال مسافر در زمان کمتر مناسب است.
در مجموع، ویژگی های منحصربه فرد موتور گیرلس بهران سری BM320 آن را به گزینه ای ایده آل برای کاربردهای متنوع تبدیل می کند.
ظرفیت 6 نفر مناسب برای استفاده در آسانسورهای مسکونی ، تجاری و اداری کوچک تا متوسط است همچنین ظرفیت بار 450 کیلوگرم  برای اکثر آسانسورهای مذکور مناسب است و سرعت 1 متر برثانیه معمولا  برای ساختمان ‌های  کوتاه تا متوسط مناسب است و سرعت 6/1 برای ساختمانهایی با ترافیک بیشتر، با توجه به اهمیت انتقال مسافر در زمان کمتر مناسب است.

موتور گیرلس آسانسور BM320

سازگاری با محیط زیست

حرکت فوق العاده نرم و کاهش صدا و ارتعاش

نصب آسان

موتور گیرلس آسانسور BM320​

کاهش هزینه های سرویس و نگهداری

قابلیت نصب در آسانسورهای MR و MRL

کاهش قابل توجه مصرف انرژی

سوالات متداول

پاسخ به برخی از بیشترین سوالات پرسیده شده

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر با به کارگیری بزرگترین خط تولید قطعات آسانسور و پله برقی، تولید انبوه این کالاها و نیز به کارگیری بیش از 1600 نیروی انسانی ، مفتخر است که به عنوان بزرگترین تولید کننده ملی در زمینه قطعات آسانسور و پله برقی و نیز تولید پکیج آسانسور و پله برقی ،در طی سالیان متوالی معرفی و مورد تایید اکثریت مشتریان در بازار آسانسور و پله برقی قرار گیرد . این افتخار ، با تلاش بی وقفه مدیران ارشد مجموعه بهران و نیز پرسنل اخذ گردیده و امید است که با استمرار این تلاش ها ، نام بلند آوازه ایران و ایرانی را در سطح جهانی به عنوان برترین تولید کننده قطعات آسانسور و پله برقی معرفی گردانیم. از جمله بزرگترین نقاط مثبت تولید ملی قطعات آسانسور و پله برقی :
1- موجود و در دسترس بودن قطعات و کالاهای تولید شده در هر زمان
2- کیفیت بالای و در مقابل قیمت بسیار پایین محصولات
3- ارائه به موقع خدمات پس از فروش
4- در دسترس بودن کادر فنی گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

موتورهای تولید شده توسط گروه صنعتی بهران دارای کارت گارانتی مخصوص با هولوگرام بهران و 3 سال گارانتی رایگان و 10 سال خدمات پس از فروش ‌می‌باشند،سایر محصولات بهران نیز تحت گارانتی 2 ساله بهران و 10 سال خدمات پس از فروش این واحد صنعتی می‌باشد.

واحد خدمات پس از فرو ش در شهرهای مشهد، شیراز، رشت، تبریز و تهران نماینده تعمیرات دارد که با هماهنگی دفتر اصلی واحد خدمات پس از فروش در تهران برای بررسی و رفع ایراد اعزام می‌گردند و در شهرهای دیگر در صورت اعلام خرابی از تهران نیرو اعزام می‌شود.

زمانیکه مشتری تماس گرفته و اعلام خرابی می‌کند در مرحله ی اول به صورت تلفنی شرح ایراد پرسیده می‌شود و اگر امکان رفع ایراد به صورت تلفنی وجود داشته باشد با راهنمایی کارشناسان فنی ما و همکاری شخص تماس گیرنده رفع ایراد می‌شود و درصورتی که نیاز به حضور تکنیسین ‌های ما در پروژه مربوطه باشد لینک سایت خدمات پس از فروش (https://behranlift.com/inquiry) برای مشتری به صورت پیامک ارسال می‌گردد و بعد از تکمیل فرم در سایت طبق الویت فرم های تکمیل شده نیروهابرای رفع ایراد اعزام می‌شوند.

محصولات مرتبط

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.