آسانسور و پله برقی بهران در کاملترین مجموعه تفریحی تجاری (تهران مال ) - بهران آسانبر

پروژه آسانسور و پله برقی مجتمع تفریحی تجاری تهران مال

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران | پروژه ها | مجتمع تفریحی تجاری تهران مال

تولید 6 دستگاه آسانسور و 30 دستگاه پله برقی برای مجتمع تفریحی تجاری تهران مال، گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران، مفتخر است به عقد قرارداد طراحی، تولید، نصب و راه اندازی 6 دستگاه آسانسور  و 30 دستگاه پله برقی در مجتمع تفریحی تجاری تهران مال که در دست بهره برداری و اجراست. تمام آسانسور های کار شده شرکت بهران از نوع مسافربر(PASSENGER) است. ظرفیت هیچ یک از این آسانسورها زیر 33 نفر نیست. و پله برقی ها در کلاس commercial طراحی شده است.

مجتمع تجاری تفریحی تهران مال با سرمایه گذاری مستقیم شرکت کینگ دام هلدینگ مالزی با اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی در حال احداث است. مجتمع تهران مال با ۱۶۰ هزار متر مربع زیربنا دارای ۳۰۰۰ واحد پارکینگ هوشمند بصورت سرپوشیده با ایمنی کاملgeneric for lipitor خواهد بود. نزدیک به ۲۲۰۰۰ متر مربع فضای تفریحی رفاهی از قبیل پردیس سینمائی، فودکورت، رستوران و کافی شاپ های متعدد و شهربازی سرپوشیده مدرن و الکترونیکی در این پروژه تعریف گردیده است. این مجتمع دارای ۶۰۰ واحد تجاری در ۲ طبقه با دسترسی داخلی مناسب میباشد.

مجتمع تهران مال در منطقه ۲۲ تهران در حال حاضر یکی از پروژه های تفریحی تجاری بزرگ در دست ساخت تهران است. آسانسورهای بکار رفته در این مجموعه 10 توقف است. سرعت نامی آسانسورهای مجموعه 1.6 متر در ثانیه می باشد. به دلیل کیفیت بالای ساخت و خدمات پس از فروش آسان و در دسترس، گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران انتخاب ثابت پروژه های بزرگ شهری و ملی است.

پروژه آسانسور و پله برقی تهران مال- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
پروژه آسانسور و پله برقی تهران مال- بهران آسانبر

پیشنهادات مرتبط

دنیای درون پله برقی - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
دنیای درون پله برقی

پله‌برقی یا پلهٔ روان نوعی دستگاه غول پیکر برای جابه‌جا کردن افراد است. ظاهر این وسیله همانند راه پله های ساختمانی است. پله‌برقی با به کار گیری از تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، توانسته تا زمان انتظاری را که در سیستم آسانسور وجود داشته، از بین ببرد. 

کوچکترین آسانسور دنیا - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
کوچکترین آسانسور دنیا

کوچک ترین آسانسور جهان در شهر ونیز ایتالیا قرار دارد. محل قرارگیری این آسانسور در نزدیکی میدان سن مارکو و در هتلی به نام Hotel A La Commedia است. این هتل 4 ستاره دارای 35 اتاق و سوئیت است که با سبک مدرن و کلاسیک تزئین شده‌اند.

پارک پلیت آسانسور چیست - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
“پارک پلیت” جایگزینی برای گیربکس

پارک پلیت آسانسور قطعه ایست در آسانسورهای گیرلس و روم لس که برای کنترل سرعت کابین، قفل کردن کابین به ریل و توقف مکانیکی کابین مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه به جای گیربکس و به منظور کنترل سرعت و حرکت کابین در آسانسورها نصب می شود.

آسانسور کارگاهی - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
آسانسور کارگاهی

آسانسور کارگاهی مکمل و تسریع‌کننده برج‌سازی و سازه‌های بلندمرتبه است. این آسانسورها قادرند از شروع کار توسط خودشان مونتاژ و با سازه ساختمان ارتفاع بگیرند.

چاله آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
صفر تا صد چاه آسانسور

چاله آسانسور یا همان چاه آسانسور تونل عمودی‌ای هست که کابین، شاسی و دیگر قسمت‌های آسانسور درون آن قرار می‌گیرد و آسانسور در مسیر آن حرکت می‌کند.

استاندارد پله برقی- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
استاندارد پله برقی و همه چیز درباره آن

پله برقی ها به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در اماکن و ساختمان های عمومی به شمار می روند که نقش قابل توجهی در آسان کردن تردد کاربران در میان طبقات مختلف دارند. با وجود آن که این تجهیزات بسیار مفید و کاربردی هستند، اما باید استانداردها و الزامات مربوطه در تولید و راه اندازی این سیستم ها به طور کامل رعایت شوند.

اخبار بهران

دانستنی آسانسور

مقالات آسانسور و پله برقی