هفت دستگاه پله برقی در پرترددترین ایستگاه مترو- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

پروژه 7 دستگاه پله برقی ایستگاه مترو توحید

 

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران | پروژه ها | ایستگاه مترو توحید

 بهره برداری 7 دستگاه پله برقی مترو توحید، گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران، مفتخر است به عقد قرارداد طراحی، تولید، نصب و راه اندازی 7 دستگاه پله برقی در خط 4 مترو تهران که تا کنون تمام پله برقی ها بهره برداری شده است. تمام پله برقی های کار شده شرکت بهران از نوع سخت کار(heavy duty) است. ارتفاع هیچ یک از این پله برقی ها زیر 9 متر نیست.

پله برقی خروجی از تقاطع خط 7 در ایستگاه مترو توحید-از پرتردد ترین تقاطع های مترو-گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
پله برقی خروجی از تقاطع خط 7 در ایستگاه مترو توحید-از پرتردد ترین تقاطع های مترو

ایستگاه متروی توحید، یکی از ایستگاه‌های مترو تهران است که در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه نواب تهران واقع شده‌است. ایستگاه توحید، ایستگاه تقاطعی خط ۴ با خط ۷ مترو تهران است. جالب است بدانید این تقاطع یکی از پرترددترین تقاطع های مترو تهران محسوب می گردد. فضای زیربنایی این ایستگاه مترو قریب به 5790 متر می باشد!

بهره برداری از سه لاین آسانسور در یک ارتفاع به دلیل تردد بالای ایستگاه توحید، طارحی تولید و نصب توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
بهره برداری از سه لاین آسانسور در یک ارتفاع به دلیل تردد بالای ایستگاه توحید

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید بخش تقاطعی ایستگاه متروی توحید هم دارای سه لاین پله برقی با تولید، نصب و راه اندازی گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران می باشد. تا حجم تردد این ایستگاه مترو را در ساعات مختلف شبانه روز جوابگو باشد.

طراحی، تولید، نصب و راه اندازی پله برقی های ایستگاه مترو توحید توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
طراحی، تولید، نصب و راه اندازی پله برقی های ایستگاه مترو توحید توسط گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

پیشنهادات مرتبط

استاندارد پله برقی- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
استاندارد پله برقی و همه چیز درباره آن

پله برقی ها به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در اماکن و ساختمان های عمومی به شمار می روند که نقش قابل توجهی در آسان کردن تردد کاربران در میان طبقات مختلف دارند. با وجود آن که این تجهیزات بسیار مفید و کاربردی هستند، اما باید استانداردها و الزامات مربوطه در تولید و راه اندازی این سیستم ها به طور کامل رعایت شوند.

ریموت آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
ریموت آسانسور

امروزه وجود مجتمع های چندین طبقه و یا به اصطلاح آسمان خراش ها افزایش پیدا کرده اند. برای راحتی در رفت و آمد به کارگیری آسانسورها ضروری است. گاهی اوقات ساکنین مجتمع به درستی از این بالابرها استفاده نمی کنند. در این شرایط ریموت آسانسور می تواند به کمک مدیران بیاید و از استفاده های بی جا نهایت جلوگیری را به عمل بیاورد.

لرزش کابین آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
علت لرزش کابین آسانسور

در طراحی و انتخاب آسانسور یکی از آیتم‌ های اصلی احراز کیفیت، بالا بودن ایمنی آن است که شامل موارد متعددی می‌شود. یکی از نشانه های کاهش ایمنی آسانسور بروز لرزش و صدا در کابین آسانسور بوده که در طولانی مدت سبب خرابی آسانسور و مشکلات ناشی از آن می‌شود تا جایی که ممکن است بسیار خطرآفرین باشد.

چاه آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
الزامات چاه آسانسور

آسانسورها بر حسب تعداد طبقات، ظرفیت و … دارای تحمل وزن متفاوتی هستند و برای طراحی ابعاد آن‌ها، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. یکی از بخش‌های مهم برای نصب آسانسور در یک ساختمان، چاله آسانسور است؛ رعایت و در نظر گرفتن ضوابط چاله آسانسور و استاندارهای مربوط به نصب آن الزامی و حیاتی است. در این مقاله درباره استاندارد و الزامات چاه آسانسور هر آنچه را که باید بدانید به شما می گوییم.

پله برقی دوچرخه - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
پله برقی دوچرخه در تروندهایم نروژ

ترامپ “Trampe” یک پله برقی مخصوص حمل دوچرخه است که در Brubakken در تروندهایم نروژ قرار دارد. این پله برقی که گاها از آن با نام آسانسور دوچرخه یاد می شود، اولین و تنها آسانسور حمل دوچرخه در جهان بود که در آگوست 1993 افتتاح شد.

مراحل خرید آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
مراحل خرید آسانسور

مراحل خرید یک آسانسور خوب چیست؟ قدم اول در خرید آسانسور چیست؟ برای تامین آسانسور منزلمان باید از چه کسی کمک بگیریم؟ پاسخ سوالات شما در اینجا

اخبار بهران

دانستنی آسانسور

مقالات آسانسور و پله برقی