گروه صنعتی بهران آسانبر

بازدید دکتر شریعتی از گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

جناب آقای دکتر شریعتی، ریاست محترم سازمان ملی استاندارد ایران و دکتر طاهری ریاست محترم استاندارد استان تهران و  هیات همراه در تاریخ 12/02/1400 از گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران بازدید به عمل آوردند.

هیات مذکور از خطوط تولید قطعات آسانسور و پله برقی و بخش های مختلف کارخانه بازدید نمودند.

 به نقل از ایشان گروه صنعتی بهران، مجموعه ای جامع در حوزه تولید بوده که این خود امر جهادیست و در جهت  اقتصاد مقاومتی گام برداشته شده است.

همچنین وی با بیان اینکه “مهمترین وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی می باشد”

افزود، گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران با توجه به کارگیری نیروهای متخصص در زمینه ساخت و تولید و در دست داشتن نمایندگی در سطح کشوهایی چون ، آلمان، ترکیه، امارات، آذربایجان، عمان و چین میتواند، با برنامه ریزی جهت توسعه دانش فنی، در سال های آتی  به عنوان یک برند کاملا ایرانی، قابل رقابت با دیگر برندها در سطح جهانی باشد.

بازدی دکتر شریعتی از کارخانه گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر
بازدی دکتر شریعتی از کارخانه گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر

پیشنهادات مرتبط

سیستم فرماندهی آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
سیستم فرماندهی آسانسور

سیستم فرماندهی آسانسور از مهم ترین قسمت های آسانسور است. هر روزه به کمک این سیستم می توانید تصور کنید نبود سیستم فرماندهی چه اثراتی خواهد داشت؟ یا اگر آسانسور شما را به طبقه ای ببرد که نمی خواهید ؟

آسانسور-و-پله-برقی- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
راهنمای انتخاب پله برقی

راهنمای انتخاب پله برقی برای کسانی که می خواهند برای پروژه هایشان پله برقی خریداری کنند، بسیار مفید است. پله برقی ها عموما در فضاهای تجاری استفاده می شوند. بنابراین ممکن است محل قرارگیری آنها در میزان فروشتان موثر باشد.

آسانسور mrl - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
آسانسور MRL یا آسانسور روملس چیست؟

آسانسورهای قدیمی معمولا یک موتورخانه آسانسور در بالاترین نقطه ی چاه و یا پایین ترین نقطه ی چاه برای نصب موتور گیربکس آسانسور و تابلو فرمان ، گاورنر و متعلقات لازم دارند.

پله برقی اسپیرال - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
همه چیز درباره پله برقی اسپیرال

پله برقی اسپیرال یک دستگاه برقی است که برای حمل و نقل به کمک یک پله متحرک و برقی استفاده می‌شود. این دستگاه به صورت یک پله مارپیچ شکل طراحی شده است که افراد می‌توانند روی آن قرار بگیرند و با استفاده از موتورهای برقی، به طور اتوماتیک به بالا یا پایین حرکت کنند.

بیمه-آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
 شرایط بیمه آسانسور چیست؟

تا به حال فکر کرده اید که زندگی بدون آسانسور چقدر سخت است؟ دنیای بدون آسانسور غیر قابل تصور است. تنها تصور پله های بسیار باعث می‌شود از راحتی و سرعتی که آسانسور در زندگی روزمره فراهم کرده است قدردانی کنید. در کنار این احساس آسودگی، باید به فکر تامین امنیت نیز باشید. لذا خرید بیمه آسانسور برای سلامت افرادی که با آن جا‌به‌جا می‌شوند الزامی است. در این مقاله با بیمه مسئولیت آسانسور آشنا می‌شویم.

پله برقی زیر آب - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
پله برقی زیر آب !

شاید شما هم با خودتان بگویید امکان ندارد بتوان پله برقی را زیر آب ساخت ! و از آن عجیب تر اینکه بالغ بر 22 سال هم از آن استفاده کرد! این پله برقی تا به حال بیش از یک میلیون نفر را زیر آب برده است.