گروه صنعتی آسانسور و پله‌برقی بهران آسانبر

بازدید مدیرعامل متروی تهران از گروه صنعتی آسانسور و پله‌برقی بهران آسانبر

جناب آقای مهندس مسعود درستی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مترو تهران (شرکت راه‌ آهن شهری تهران و حومه)، به همراه  جناب آقای مهندس یوسفی، مشاور و مجری خط هفت متروی تهران و جناب اقای مهندس هرمزی، از مدیران ارشد مجموعه‌ی متروی تهران روز پنج‌شنبه (29 اردیبهشت‌ماه) در کارخانه‌ی گروه صنعتی بهران در شهرک صنعتی پرند حضور یافتند و پس از برگزاری جلسه با جناب آقای احمد شاکری، مدیرعامل گروه صنعتی آسانسور و پله‌برقی بهران آسانبر، از بخش‌های مختلف بازدید کردند.

در این جلسه درباره‌ی تولیدات بهران، دستاوردهای این گروه صنعتی و بومی‌سازی تکنولوژی در حوزه‌ی آسانسور و پله‌برقی بحث و تبادل نظر شد. در ادامه نیز از خطوط تولید موتورهای گیربکس و گیرلس آسانسور، پله‌برقی، گاورنر، در‌های آسانسور، سالن ریخته‌گری، سالن ماشین‌کاری، طرح توسعه‌ی بهران، آزمایشگاه بهران و برج تست آسانسور و پله‌برقی بازدید به عمل آمد.

مدیرعامل شرکت متروی تهران در بازدید از سالن تولید موتور گیربکس آسانسور گفت: گروه صنعتی بهران آسانبر با هدف دستیابی به ساخت کلیه ی قطعات آسانسور و پله برقی توانسته است به عنوان تولید کننده ایرانی به نحو احسنت در مسیر بومی سازی این تکنولوژی قدم بردارد و در بحث تحقیق‌ و ‌توسعه، تولیدات و بازاریابی نیز عملکرد بسیار خوب و قابل تقدیری را داشته است .

آقای مهندس درستی همچنین درباره‌ی عملکرد محصولات گروه صنعتی آسانسور و پله‌برقی بهران در خطوط تازه ‌تاسیس متروی تهران گفت: با توجه به این امر که خطوط مترو تهران ،جز مناطق با ترافیک بالا محسوب میشود ، کیفیت محصولات بهران و خدمات رسانی شرکت بهران آسانبر قابل تقدیر میباشد .

جناب آقای مهندس هرمزی، از مدیران ارشد متروی تهران نیز در حاشیه‌ی این بازدید گفت: بهران همواره به عنوان تولید کننده پیشرو در جمهوری اسلامی ایران ، در تلاش بوده تا این افتخار را به صورت همیشگی حفظ نماید. گروه صنعتی بهران به عنوان تولیدکننده‌ بومی در کشورمان ، با تلاش شبانه روزی توانسته است به مجموعه ای بسیار گسترده و قابل تقدیر تبدیل شود . در حال حاضر، محصولات بهران به لحاظ کیفیت نه تنها با شرکت‌های خارجی برابری می‌کند بلکه در برخی موارد از آنها پیشی می‌گیرد.

در پایان این بازدید، جناب آقای مهندس یوسفی، مشاور و مجری خط هفت متروی با اشاره به سابقه‌ی فعالیت متروی تهران با بهران‌ آسانبر گفت: فعالیت گروه صنعتی بهران آسانبر در مقایسه با گذشته، بسیار گسترده تر شده و کیفیت محصولات این شرکت مورد تایید و تقدیر میباشد

ایشان در خصوص مهمترین ویژگی تولیدات بهران افزود :  همگام‌شدن با تکنولوژی روز دنیا  با توجه به مهندسی قطعات  از جمله ویژگی های بارز محصولات بهران میباشد که این عوامل موجب شده است تولیدات این گروه صنعتی از کیفیت بالا و متناسب با استانداردهای روز دنیا برخوردار باشند .

bazdid modir metro tehran
bazdid modir metro tehran
bazdid modir metro tehran
بازدید مدیر عامل متروی تهران از گزوه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران آسانبر

پیشنهادات مرتبط

لرزش کابین آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
علت لرزش کابین آسانسور

در طراحی و انتخاب آسانسور یکی از آیتم‌ های اصلی احراز کیفیت، بالا بودن ایمنی آن است که شامل موارد متعددی می‌شود. یکی از نشانه های کاهش ایمنی آسانسور بروز لرزش و صدا در کابین آسانسور بوده که در طولانی مدت سبب خرابی آسانسور و مشکلات ناشی از آن می‌شود تا جایی که ممکن است بسیار خطرآفرین باشد.

چاه آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
الزامات چاه آسانسور

آسانسورها بر حسب تعداد طبقات، ظرفیت و … دارای تحمل وزن متفاوتی هستند و برای طراحی ابعاد آن‌ها، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. یکی از بخش‌های مهم برای نصب آسانسور در یک ساختمان، چاله آسانسور است؛ رعایت و در نظر گرفتن ضوابط چاله آسانسور و استاندارهای مربوط به نصب آن الزامی و حیاتی است. در این مقاله درباره استاندارد و الزامات چاه آسانسور هر آنچه را که باید بدانید به شما می گوییم.

پله برقی دوچرخه - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
پله برقی دوچرخه در تروندهایم نروژ

ترامپ “Trampe” یک پله برقی مخصوص حمل دوچرخه است که در Brubakken در تروندهایم نروژ قرار دارد. این پله برقی که گاها از آن با نام آسانسور دوچرخه یاد می شود، اولین و تنها آسانسور حمل دوچرخه در جهان بود که در آگوست 1993 افتتاح شد.

مراحل خرید آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
مراحل خرید آسانسور

مراحل خرید یک آسانسور خوب چیست؟ قدم اول در خرید آسانسور چیست؟ برای تامین آسانسور منزلمان باید از چه کسی کمک بگیریم؟ پاسخ سوالات شما در اینجا

کابین آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
کابین آسانسور

کابین آسانسور معمولاً اتاقکی فلزی است که در بین یک فضای ریلی قرار می گیرد و همینطور از سیم بکسل و یا طناب فولادی برای جابجایی آن استفاده می شود. این اتاقک به صورت عمودی آویزان بوده و حرکت می کند. در این محفظه مسافر یا بار یا هر دو جای می گیرند.

اخبار بهران

دانستنی آسانسور

مقالات آسانسور و پله برقی