بازدید وزارت صمت از کارخانجات بهران| بهران میزبان دکتر جمشیدوند بود

بازدید وزارت صمت از کارخانجات بهران

 

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران | اخبار بهران | بازدید جناب آقای جمشیدوند، مدیریت محترم عامل ماشین آلات صنعتی، کشاورزی و ساختمانی

 

 

بازدید جناب آقای دکتر جمشیدوند مدیر کل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی وزارت صمت و هیئت همراه از کارخانجات گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران به پشتوانه تلاش 34 ساله خود در صنعت آسانسور و پله برقی توانسته است محصولات خود را به امید آینده ایران در این صنعت تبدیل کند.

بیشتر از این دسته بخوانید :

| بازدید ریاست محترم کمیسیون صنایع و معادن مجلس از کارخانجات بهران|

 

بازدید وزارت صمت- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
بازدید وزارت صمت- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

از همین رو در هفته گذشته میزبان مدیر کل محترم ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی به نمایندگی از بازدید وزارت صمت بودیم.

گزیده سخنان آقای دکتر جمشیدوند در کارخانه بهران

مدیرکل محترم شرکت بهران و ریاست محترم هیات مدیره ضمن خوشامد گویی به ایشان، هیات محترم وزارت صمت را جهت بازدید از کارخانه آسانسور و پله برقی بهران راهنمایی نمودند. ایشان در حین بازدید موکدا به تولید ملی اشاره نموده و گفتند:

امروزه رویکردهای کلی کشور به سوی استفاده از تولیدات داخلی است. این امر هم سیاست کلان کشور هست و هم به صورت قانون مصوب وجود دارد. حتی در دستگاه اجرایی کشور و خود جناب رییس جمهور هم به این موضوع دیدگاه بسیار مثبتی دارند. همه ارکان نظام در تلاشند که در جهت حمایت از تولیدات قدم بردارند و بسیار خرسندم که امروز فرصتی دست داد و توانستیم از مجموعه کارخانجات خوب بهران که در حوزه تولید انواع آسانسور ها و پله برقی فعالیت دارند بازدید کنیم.

بیشتر بخوانید :

بازدید دکتر جمشید وند مدیریت محترم عامل ماشین آلات صنعتی،کشاورزی و ساختمانی - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
بازدید دکتر جمشید وند مدیریت محترم عامل ماشین آلات صنعتی،کشاورزی و ساختمانی – گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

 

 

جناب آقای جمشید وند مدیر کل ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، ساختمانی و معدنی وزارت صمت به تبیین ویژگی های مهم گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران پرداختند:

انضافا سیاست گذاری و راهبردهای این شرکت به گونه ای بوده که نکاتی را بسیار خوب توانسته اند جاری کنند. و در این مسیر موفق باشند. یکی از این مولفه ها افزایش عمر ساخت داخل است. همچنین توجه به این حوزه که از منابع و توانمندی های داخل کشور به نحو احسن استفاده کنیم. دومین موضوع مهم توجه به کیفیت است که تمامی فرایندهایی که امروز دیدیم خیلی خوب و خیلی با کیفیت در داخل مجموعه در حال انجام است.

همچنین ایشان در ضمن صحبت هایشان خاطر نشان کردند:

شرکت بهران مایه افتخار کشور هست و بنده به شخصه وقتی شرکت را بازدید کردم افتخار کردم. امیدوارم که مسیر رشد و توسعه در شرکت بهران استمرار پیدا کند.

 

بازدید وزارت صمت- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
بازدید وزارت صمت- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران

پیشنهادات مرتبط

استاندارد پله برقی- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
استاندارد پله برقی و همه چیز درباره آن

پله برقی ها به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در اماکن و ساختمان های عمومی به شمار می روند که نقش قابل توجهی در آسان کردن تردد کاربران در میان طبقات مختلف دارند. با وجود آن که این تجهیزات بسیار مفید و کاربردی هستند، اما باید استانداردها و الزامات مربوطه در تولید و راه اندازی این سیستم ها به طور کامل رعایت شوند.

ریموت آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
ریموت آسانسور

امروزه وجود مجتمع های چندین طبقه و یا به اصطلاح آسمان خراش ها افزایش پیدا کرده اند. برای راحتی در رفت و آمد به کارگیری آسانسورها ضروری است. گاهی اوقات ساکنین مجتمع به درستی از این بالابرها استفاده نمی کنند. در این شرایط ریموت آسانسور می تواند به کمک مدیران بیاید و از استفاده های بی جا نهایت جلوگیری را به عمل بیاورد.

لرزش کابین آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
علت لرزش کابین آسانسور

در طراحی و انتخاب آسانسور یکی از آیتم‌ های اصلی احراز کیفیت، بالا بودن ایمنی آن است که شامل موارد متعددی می‌شود. یکی از نشانه های کاهش ایمنی آسانسور بروز لرزش و صدا در کابین آسانسور بوده که در طولانی مدت سبب خرابی آسانسور و مشکلات ناشی از آن می‌شود تا جایی که ممکن است بسیار خطرآفرین باشد.

چاه آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
الزامات چاه آسانسور

آسانسورها بر حسب تعداد طبقات، ظرفیت و … دارای تحمل وزن متفاوتی هستند و برای طراحی ابعاد آن‌ها، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. یکی از بخش‌های مهم برای نصب آسانسور در یک ساختمان، چاله آسانسور است؛ رعایت و در نظر گرفتن ضوابط چاله آسانسور و استاندارهای مربوط به نصب آن الزامی و حیاتی است. در این مقاله درباره استاندارد و الزامات چاه آسانسور هر آنچه را که باید بدانید به شما می گوییم.

پله برقی دوچرخه - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
پله برقی دوچرخه در تروندهایم نروژ

ترامپ “Trampe” یک پله برقی مخصوص حمل دوچرخه است که در Brubakken در تروندهایم نروژ قرار دارد. این پله برقی که گاها از آن با نام آسانسور دوچرخه یاد می شود، اولین و تنها آسانسور حمل دوچرخه در جهان بود که در آگوست 1993 افتتاح شد.

مراحل خرید آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
مراحل خرید آسانسور

مراحل خرید یک آسانسور خوب چیست؟ قدم اول در خرید آسانسور چیست؟ برای تامین آسانسور منزلمان باید از چه کسی کمک بگیریم؟ پاسخ سوالات شما در اینجا

اخبار بهران

دانستنی آسانسور

مقالات آسانسور و پله برقی