ششمین اجلاس تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور- گروه صنعتی بهران آسانبر

تکریم از چهره‌های صنعت و اقتصاد کشور

گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران | اخبار آسانسور | تکریم از چهره های نامی صنعت

تکریم از جناب آقای مهندس احمد شاکری

 

محل و تاریخ برگزاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌ های نامی صنعت و اقتصاد کشور در تاریخ چهارم مردادماه سال 1402 تشکیل شد. محل برگزاری نیز مانند گذشته در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما بود. این اجلاس به صورت سالانه و با هدف گرد هم آوردن اندیشمندان و صاحب نظران در جهت ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود. حوزه آسانسور و پله برقی یک از حوزه های مورد بررسی در این اجلاس بود.

 

محتوای جلسه

در کنار حضور چهره‌های درخشان حوزه صنعت، از منتخب کمیته علمی اجلاس نیز تقدیر شد. گروه صنعتی بهران آسانبر مفتخر است که جناب آقای مهندس احمد شاکری، مدیرعامل گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران، منتخب کمیته علمی اجلاس بودند. لوح تکریم این جلسه به نشانه تقدیر از تلاش‌های بی‌شائبه ایشان در مسیر تولید و کارآفرینی، به نمایندگی از ایشان توسط جناب آقای مهندس مهدی شاکری، مدیر تولید گروه کارخانجات صنعتی بهران، دریافت گردید.

ششمین اجلاس تکریم آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور 1402 – بهران آسانبر

حضور مسولان عالی رتبه

 در این مراسم جناب آقای حجت الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان سخنران حضور داشتند. سمت دبیر علمی اجلاس بر عهده جناب آقای دکتر  آیت اله ممیز بود. و جناب آقای دکتر سعید خضایی ریاست کمیته علمی اجلاس را برعهده گرفته بودند. جناب آقای فرهاد تقوا منش مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت و راه و شهرسازی از سوی این وزارت و جناب آقای حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز حضور داشتند. جناب آقای مهندس زاهدی موحد رئیس تدوین سیاست‌های وزارت نفت، جناب آقای دکتر قوامی معاون امور حقوقی مجلس وزارت اقتصادی دارایی و جناب آقای جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس تهران و جمعی از مسئولین عالی‌ رتبه نیز حاضر بودند.

 

درباره ایمنی آسانسور بخوانید

متن لوح اهدایی

در متن لوح اهدایی به جناب آقای مهندس احمد شاکری، مدیرعامل گروه صنعتی بهران، چنین آمده است:

در سال ۱۴۰۲ که مزین به نام «مهار تورم و رشد تولید» است. لازم می‌دانیم پس از ارزیابی‌های انجام شده از سوی کمیته علمی، در ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های «نامی صنعت و اقتصاد کشور» از تلاش‌های بی‌شائبه و ستودنی جنابعالی که با همت والای خود در مسیر تولید و کارآفرینی به عنوان یکی از مدیران جهادی که در ایجاد سازمانی توانمند و موفق گامی موثر نهاده‌اید، قدردانی کرده و توفیقات روزافزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنیم».

ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور 1402 - بهران آسانبر
ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور 1402 – بهران آسانبر

 

هدف اجلاس حل دغدغه های صنعتگران است

محمد رضا یارمحمدی، دبیر چهارمین اجلاس سراسری چهره های نامی صنعت و اقتصاد در رابطه با این اجلاس این‌گونه اظهار نظر می‌کند:” جهت برگزاری این همایش، نزدیک به 1200 شرکت که در زمینه‌های پتروشیمی، نفت، گاز، معدن، سیمان، بانک و بیمه فعالیت دارند. تمامی آنها را مورد بررسی قرار دادیم. سپس برای آنها فرم خود اظهاری در نظر گرفتیم. اکنون حدود 300 مجموعه‌ی مختلف در طول این 6 سال مورد تقدیر قرار گرفته‌اند. در تلاش هستیم تا حوزه‌هایی که از حضور محروم بوده‌اند را برای سال‌های دیگر در کنار خود داشته باشیم. هدف از برگزاری این اجلاس حل دغدغه‌ها و مشکلات صنعتگران است. میزان تأثیرگذاری این همایش بر کسب و کارهای فعال در آن هنوز مشخص نیست. اما امیدواریم بتوانیم در این راستا خدمات مثبتی ارائه دهیم.”

ایشان عدم تعامل صحیح بین شرکت‌ها و دولت مردان را از مهم‌ترین نقاط ضعف صنعتگران اعلام کرد. به اعتقاد دبیر چهارمین اجلاس چهره های نامی کشور، در صورتی که این موضوع حل شود، شرکت‌ها برای حل مشکلات حوزه کاری خود می‌توانند از دولت مردان کمک بگیرند.

آسانسور چیست؟

 

در پایان

چهارمین اجلاس چهره های نامی صنعت و اقتصاد با اعلام کسب و کارهای موفق به پایان رسید. در این مراسم برای سپاسگزاری از شرکت‌هایی که در رشد و پیشرفت صنعت کشور نقش مهمی را ایفا کرده‌اند، لوح تقدیر در نظر گرفته شده بود. حداقل تأثیر چنین همایش‌هایی اطلاع مدیران و کارکنان کسب و کارهای موفق از اهمیت کار و مسئولیت اجتماعی خود در جامعه است. این اطلاع باعث می‌شود شرکتها با انگیزه‌ی بیشتری به سمت اهداف خود حرکت کنند.

ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور 1402

ششمین اجلاس تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور- گروه صنعتی بهران آسانبر
ششمین اجلاس تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور- گروه صنعتی بهران آسانبر

پیشنهادات مرتبط

استاندارد پله برقی- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
استاندارد پله برقی و همه چیز درباره آن

پله برقی ها به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در اماکن و ساختمان های عمومی به شمار می روند که نقش قابل توجهی در آسان کردن تردد کاربران در میان طبقات مختلف دارند. با وجود آن که این تجهیزات بسیار مفید و کاربردی هستند، اما باید استانداردها و الزامات مربوطه در تولید و راه اندازی این سیستم ها به طور کامل رعایت شوند.

ریموت آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
ریموت آسانسور

امروزه وجود مجتمع های چندین طبقه و یا به اصطلاح آسمان خراش ها افزایش پیدا کرده اند. برای راحتی در رفت و آمد به کارگیری آسانسورها ضروری است. گاهی اوقات ساکنین مجتمع به درستی از این بالابرها استفاده نمی کنند. در این شرایط ریموت آسانسور می تواند به کمک مدیران بیاید و از استفاده های بی جا نهایت جلوگیری را به عمل بیاورد.

لرزش کابین آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
علت لرزش کابین آسانسور

در طراحی و انتخاب آسانسور یکی از آیتم‌ های اصلی احراز کیفیت، بالا بودن ایمنی آن است که شامل موارد متعددی می‌شود. یکی از نشانه های کاهش ایمنی آسانسور بروز لرزش و صدا در کابین آسانسور بوده که در طولانی مدت سبب خرابی آسانسور و مشکلات ناشی از آن می‌شود تا جایی که ممکن است بسیار خطرآفرین باشد.

چاه آسانسور- گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
الزامات چاه آسانسور

آسانسورها بر حسب تعداد طبقات، ظرفیت و … دارای تحمل وزن متفاوتی هستند و برای طراحی ابعاد آن‌ها، باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت. یکی از بخش‌های مهم برای نصب آسانسور در یک ساختمان، چاله آسانسور است؛ رعایت و در نظر گرفتن ضوابط چاله آسانسور و استاندارهای مربوط به نصب آن الزامی و حیاتی است. در این مقاله درباره استاندارد و الزامات چاه آسانسور هر آنچه را که باید بدانید به شما می گوییم.

پله برقی دوچرخه - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
پله برقی دوچرخه در تروندهایم نروژ

ترامپ “Trampe” یک پله برقی مخصوص حمل دوچرخه است که در Brubakken در تروندهایم نروژ قرار دارد. این پله برقی که گاها از آن با نام آسانسور دوچرخه یاد می شود، اولین و تنها آسانسور حمل دوچرخه در جهان بود که در آگوست 1993 افتتاح شد.

مراحل خرید آسانسور - گروه صنعتی آسانسور و پله برقی بهران
مراحل خرید آسانسور

مراحل خرید یک آسانسور خوب چیست؟ قدم اول در خرید آسانسور چیست؟ برای تامین آسانسور منزلمان باید از چه کسی کمک بگیریم؟ پاسخ سوالات شما در اینجا

اخبار بهران

دانستنی آسانسور

مقالات آسانسور و پله برقی